sara-ti-amo

Direktlänk till inlägg 24 maj 2012

ja <33<3

Av Sara - 24 maj 2012 19:21

Tja Tja!!


Kommer inte skriva så mycket idag heller, ja idag har jag inte haft så många lektioner, hade matte, sen var jag på möte med syo, sen svenska, sen slutade jag.. Slutade lite över ett idag, så ganska skönt, och bra tänkte jag för skulle snacka med min nya mentor på den andra skolan om en sak, men när jag kom så var han inte där, så tänkte att jag väntar en stund, men sen pallade jag inte vänta mer så gick runt på den avdelningen, men hittade inte han, frågade lite folk, men dem bara skackade på huvodet, så ja, tänkte jag går hem, så när jag är påväg så hör jag en tjej som säger hej sara, så vänder jag mig om, och det var en tjej jag brukar snacka med, och sen så kom hela klassen ut från ett klassrum, så hälsade på en annan tjej med som jag känner, ja så frågade dem om dem hade sett min mentor, men nä hade dem inte så fick gå igen, jaja, får försöka få tag i han imorgon, någon dag ska jag väl få tag i han hehe, tycker jag hehe..


Ja har inte gjort så mycket idag, liggit ioch solat lite, varit i byn lite, och sån, ja och nu sitter jag här, men ska skriva klart, sen ska jag packa lite till imorn så ja, ska hinna duscha och fixa sig själv innan det är dags för att lägga så, så ja, det får bli allt för idag, ha det så bra, kramizzz<3<3

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 11 mars 2013 18:15


Hej!!   Det var inte igår man var här inne och skrev, det har hänt en hel del o det har hänt både bra o dåliga saker så ja heh :P   Just nu så fokuserar jag väldigt mycket på körkortet och är rätt nära på att klara av det hoppas jag iallafall...

Av Sara - 2 februari 2013 19:34


Hej alla   Det var verkligen ett tag sedan man var här inne o skrev, kan inte ens komma ihåg när jag var här inne sist, men kom på att jag glömt att skriva i min blogg o gud vad det har hänt grejor kan jag säga, lite synd man inte har haft tid o ...

Av Sara - 25 december 2012 18:04


Hej Hej!!   Ja då var detta årets julafton slut och nu är det bara nyår kvar och den dagen är snart här, för dagarna går som bara den tycker jag, kan inte fatta snart dags att jobba och sen ledig igen, men ska bli skönt ändå heh, fast att få gå u...

Av Sara - 24 december 2012 20:40


Hej Hej!!   Vill börja med att önska alla underbara läsare en riktigt GOD JUL, hoppas ni har haft en bra eller fortsatt bra julafton, julen är ju inte slut innu ju :)   Måste berätat en sak: Fick två små gulligt sms från två kille där den ena...

Av Sara - 23 december 2012 17:34

Hejsan!!   Igår fick jag inte tilfälle att skriva här på bloggen, hade lite fix och förberedelser inför imorgon när det är julafton och sen var vi på midda hemma hos min farmor o farfar.   Shit vad dagarna har gått, fattar inte var dem tar vä...

Ovido - Quiz & Flashcards