sara-ti-amo

Direktlänk till inlägg 23 december 2012

vad är det som händer med min kropp <3<3

Av Sara - 23 december 2012 17:34

Hejsan!!


Igår fick jag inte tilfälle att skriva här på bloggen, hade lite fix och förberedelser inför imorgon när det är julafton och sen var vi på midda hemma hos min farmor o farfar.


Shit vad dagarna har gått, fattar inte var dem tar vägen hehe, men jaja snart ska man jobba sen några dagar ledigt igen och sen tillbaka till skolan heh, så ganska skönt, vill jobba lite, känner jag vill göra lite mer än det vanliga, speciellt när jag mår som jag gör nu.


Idag har jag försökt att göra sådan teoriprov, hur det gick kommer jag tyvärr inte att säga heh, lite hemligt, men jaja.


Hopaps allt är bra med er iallafall?, här kan jag säga att det är inte alls bra, mår illa, hade morgonillamående o spydde en gång o hatar det, just nu mår jag illa med och frysser, helt död i kroppen, får snart åka till ungdomsmotagningen och kolla upp mig för detta kan inte vara rätt att det ska hålla på såhär länge som det har gjort, vet inte vad det är med mig,

Mina hormoner är lite upp och ner, i mellanåt så känner jag mig glad och allt sådant, sen helt plötsligt är jag trött, ängslig, sur, arg och trött fast jag sovit mer än jag ska, sover som en stock på nätterna utan att vakna till ( har aldrig varit så, brukar vakan till lite iallfall), och skakar rätt mycket med, så ja, nu börjar jag blir orolig och undrar vad detta är?, men jaja tänkte göra det sen när skolan börja att kolla upp det då, man ska inte vara för på, eller haft detta samma nu i över en månad, kanske inte lönt att vänta längre, men jaja.


Nä nu ska jag inte ta ut allt hur jag mår på er, tycker det säker är inte lika intressant att läsa om, men jaja kände bara att jag ville skriva om det och sen får vi se vad som händer och kommer.


Jag har inte gjort så mycket mer än det provet, började med det från elva och var färdig med det lite över fyra så ja heh hela dagen har gått till det så ja heh :p


Ha det så bra, kramizz<3<3 tänkte lägga upp en låt som är så sant. är i den situationen just nu det han sjunger :((




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 11 mars 2013 18:15


Hej!!   Det var inte igår man var här inne och skrev, det har hänt en hel del o det har hänt både bra o dåliga saker så ja heh :P   Just nu så fokuserar jag väldigt mycket på körkortet och är rätt nära på att klara av det hoppas jag iallafall...

Av Sara - 2 februari 2013 19:34


Hej alla   Det var verkligen ett tag sedan man var här inne o skrev, kan inte ens komma ihåg när jag var här inne sist, men kom på att jag glömt att skriva i min blogg o gud vad det har hänt grejor kan jag säga, lite synd man inte har haft tid o ...

Av Sara - 25 december 2012 18:04


Hej Hej!!   Ja då var detta årets julafton slut och nu är det bara nyår kvar och den dagen är snart här, för dagarna går som bara den tycker jag, kan inte fatta snart dags att jobba och sen ledig igen, men ska bli skönt ändå heh, fast att få gå u...

Av Sara - 24 december 2012 20:40


Hej Hej!!   Vill börja med att önska alla underbara läsare en riktigt GOD JUL, hoppas ni har haft en bra eller fortsatt bra julafton, julen är ju inte slut innu ju :)   Måste berätat en sak: Fick två små gulligt sms från två kille där den ena...

Av Sara - 21 december 2012 19:57


Hej alla!!   Det var inte igår man var här inne och skrev, det var ett lång tid sedan sist tycker jag, och dagarna går som bara den när man är lycklig och mår bra säger dem, men om det stämmer in på mig just dem två är kanske inte helt sant, men ...

Ovido - Quiz & Flashcards