sara-ti-amo

Direktlänk till inlägg 13 november 2012

innebandy <3<3<3<3<3<3

Av Sara - 13 november 2012 18:40

Hej!!


Ja då var det tisdag och ja dagen har varit rätt okej eller rätt roligt o bra, hade svenska och sen håla och träffade en kompis som jag brukra träffa på tisdagar, ja vi åt eller träffade en killkompis med och han följde med oss och åt och ja sen så hände inte så mycket mer, eller jo hon tjejen o jag gick ner till valen och gick där lite o sådant o fixa lite saker heh :P, hittade förresten en sjukt snygg tröja jag skulle vilja ha, men ja det blev inte den idag tyvärr hehe får se, får inte shoppa för mycket, tycker jag går för mycket i affärer o hittar saker jag vill ha, hade ett år  sådant att jag fick inte shoppa kläder,skor, väskor, smycken mm och hade ett vad med mossan i tre månader o bara dem tre månader så jag bara näää heh eller nä var inte så svårt som jag trodde, men visst det kliade i fingrarna och man ville ju shoppa, men klarade det och kan motså fortfarande, men som sagt det är inte lätt när man hittar något fint heh :P


Ja sen blev det tillbaka till skolan o ha idrott, hade innebandy idag, det är faktiskt om jag ska vara ärlig lite fann av det, gillar det, men har så dåligt självförtroende och jag bara ``jag kan inte´´ heh, men våran idrottslärare bara men kom sara så ska jag visa dig heh, och så vissade han, och så har vi en i min klass som är sjukt dukig innebandymålvakt och klart skulle jag skjuta på han, men han var så snäll mot mig att han släppte in den och tack för det, väldigt snällt o gulligt av han, för fick lite mer så att jag kan  om jag bara kämpar på, kanske inte är bäst, men fick lite sån kick heh nä men lite typ nu ska jag klara det, fast jag inte gjorde det heh :P men jaja är sjukt dålig på innebandy fast man har spelat det ett tag, eller inte länge, spelade i ett år tror jag det var, men tror det var typ för två år sedan jag höll i en bandyklubba så heh, men jaja heh


Nä det är nog allt för idag, tror jag fick med allt för dagen och det jag ville få med om dagen, så ja, ha det så bra, kramizz<3<3

    
  


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 11 mars 2013 18:15


Hej!!   Det var inte igår man var här inne och skrev, det har hänt en hel del o det har hänt både bra o dåliga saker så ja heh :P   Just nu så fokuserar jag väldigt mycket på körkortet och är rätt nära på att klara av det hoppas jag iallafall...

Av Sara - 2 februari 2013 19:34


Hej alla   Det var verkligen ett tag sedan man var här inne o skrev, kan inte ens komma ihåg när jag var här inne sist, men kom på att jag glömt att skriva i min blogg o gud vad det har hänt grejor kan jag säga, lite synd man inte har haft tid o ...

Av Sara - 25 december 2012 18:04


Hej Hej!!   Ja då var detta årets julafton slut och nu är det bara nyår kvar och den dagen är snart här, för dagarna går som bara den tycker jag, kan inte fatta snart dags att jobba och sen ledig igen, men ska bli skönt ändå heh, fast att få gå u...

Av Sara - 24 december 2012 20:40


Hej Hej!!   Vill börja med att önska alla underbara läsare en riktigt GOD JUL, hoppas ni har haft en bra eller fortsatt bra julafton, julen är ju inte slut innu ju :)   Måste berätat en sak: Fick två små gulligt sms från två kille där den ena...

Av Sara - 23 december 2012 17:34

Hejsan!!   Igår fick jag inte tilfälle att skriva här på bloggen, hade lite fix och förberedelser inför imorgon när det är julafton och sen var vi på midda hemma hos min farmor o farfar.   Shit vad dagarna har gått, fattar inte var dem tar vä...

Ovido - Quiz & Flashcards