sara-ti-amo

Alla inlägg under juli 2012

Av Sara - 31 juli 2012 09:18

Tjaa!!


Egentligen har jag inte tid att skriva, men bara kände att jag var tvungen för kanske inte kan skriva på några dagar, gud vad jag kommer sakna att skriva här på bloggen, men får se om jag kommer in annars på mobilen,men är inte helt säkert, men ja får se heh..


Ja då åker vi om två timmar, och jag har knappt inte packat färdig innu, shit vad har jag gjort dem andra dagarna heh, jaj gör inget, inte mycket kvar iallafall :P


ja det får bli allt för idag, ha det så bra, kramizzzz<3<3 lägger både upp bild o låt  och en låttips idag med :P

 

lite av packningen heh <3<3 här nedan kommer två låtar :P

 Låttipset är samma band, men låten heter save me tonight - One direction <3<3


Av Sara - 30 juli 2012 14:38

Hej Hej!!


Ja då är det snart dax för att åka iväg på semester, åker imorgon, får se om jag hinner skriva på bloggen lite innan jag åker imorgon, men ska försöka iallafall, men har lite till att packa, men ska försöka iallafall..


Idag fick jag gå upp vid sju för skulle köra lite idag, och jag hade missuppfattat läraren, han skulle komma och hämta mig så jag o farsan står utanför skolan och han står hemma hos mig o väntar på mig så min farsa ringer upp han och han bara jag sitter här och väntar på sara hehe, jaja men nu så har jag koll hehe :P, ja sånt kan hända om man inte har varit där och snackat på fyra veckor och har haft annat i huvodet att tänka på så hehe, men kom på det sen när han sa det så heh men jaja gör inget heh:P


Nä man får väl fortsätta med packningen nu, har hållit på sedan ett, har med färgat syrrans hår innan och varit i byn och fixat lite till resan så, men det ska bli sjukt kul iallafall så heh


ja det var allt för idag ha det så bra, kramizzz<3<3

Av Sara - 29 juli 2012 14:26

Hej!!


Hoppas allt är bra med er, med mig är det bra, lite trött bara, men vet inte varför hehe,


Just nu så håller jag på att packa ner lite grejor i väskan, men märkte att det var nog för liten, för har skrivit upp vad jag ska ha med mig och bara lite av den knappt hälften jag lagt ner och redan är den full, så väntar på att farsan ska komma hem så han kan ta ner en annan väska, större till mig, tänkte min hockeybag, tror den räcker, annars får jag ta den andra väska med hehe, men ja får se hur mycket jag först får ner i den, men får packa ner istället imorgon, för har massa hockey utrustning i den hehe så ja, inte mysigt att lägga ner nytvättade kläder o saker ner i den så den får morsan försöka tvätta eller något heh

jaja går säker jätte bra..


Just nu gör jag inte så himla mycket, sitter bara vid datan o tar det lugnt, skulle igentligen packa ner för vet inte om jag hinner imorgon, men jo gör nog det, får packa som bara den för åker på tisdag så heh, jaja då har man något att göra då med heh, men vet inte vad jag ska hitta på nu, har inget att göra just nu precis, men ja får se om det händer något lite senare ikväll kanske


ja det var allt för idag, ha det så bra, kramizzz<3<3

Av Sara - 28 juli 2012 19:40

Hejsan<3<3


Idag har jag varit iväg nästan hela dagen, började redan klockan tio då jag skulle till frissan och klippa mig, blev riktigt nöjd, kanske lite kort, men det gör inget, ganska skönt nu när vi ska på semester och kanske ska badar och sådant o det blir varmt så kan det vara skönt, men blev annars riktigt nöjd med håret annars :),


Jag har med varit på Entré i Malmö och shoppat med morsan, har inte shoppat på fyra månader så tyckte det var dags att shoppa igen och jag shoppade på som bara den, tror inte jag någonsin har shoppat så mycket, iallafall inte så jag kommer ihåg det men men, riktigt roligt va det iallafall. Har ju med fått lön så det kändes sjukt bra att bara dra kortet lite här och där hehe,

Morsan sa att jag förtjänade att handla nya kläder eller handla det jag vill ha för har varit duktig att gå upp riktigt tidigt och kommit hem sent från jobbet utan att gnälla, så det va skönt att få höra det, men ja det kändes med roligt att handla igen iallafall hehe och sen så har jag huttat rätt mycket kläder som jag inte använder mer så tycket det var på tiden att förnya gadroben :)


Ja så nu har man nästan precis fått i sig lite mat o sånt, så får se vad som händer ikväll :)


Ja det blir allt för idag, lägger upp kläderna jag köpte idag, eller fick inte med allt, men rätt mycket av dem iallafall, lägger upp fyra bilder för det är olika saker, fast allt är kläder ;) Kramizzz<3<3

 

Grönt Linné (genonskillnit),(Flame): BikBok

Vita Jeans med dragkedja vid bennen:Vero Moda

Vit genomskillnigt med spets: H&M

T-shirt med knyte på mage: Gina Tricot



Skin/läder/fodrad Jacka: Vero Moda (559 kr), ser bättre ut i värkligheten än på bilden & riktigt skön att ha på sig med<3


    

Trosor: 3 för 99kr

Bh: NewYorker


 

Bekinitrosor: NewYorker

Badshorts: NewYourker


Av Sara - 27 juli 2012 20:09

Tjaaooouuu!!


Hehe sorry för mitt knasiga skrivandet, men är bara så himla glad nuuu, heh,


Yeeeeehhhheee, nu har man semseter/looooovvvv hehe, gud va göttt, men shit vad dagarna har gått fort, kan inte fatta att dagarna har gått så himla fort, men har väl haft roligt o trevligt alla dagar, men har ju  haft det, fick lite med tur detta året än förra året, denna jag fick jobba med snacka mer och dem andra med runt omkring med så det var mycket roligare i år, får se om jag kommer tillbacka nästa år eller jag gör något annat, kanske är på ett annat ställe, ja får se hur jag vill och gör ;PP


Just nu sitter jag med en sjukt god sommardrink som morsan har gjort, så ja, kan inte vara bättre, fredag, solen skiner o har suttit och solat o suttit lite i polen med en cider, liver känns bara bättre o bättre heh,


Är med sjukt glad för min bästa kompis har med kommit hem från Mallorca idag, gud vad jag har saknat henne, men som tur så ska vi träffas i helgen, gud va jag länktar som bara den, var ju ett tag sedan, men ska blir sjukt roligt o trevlig att få ses igen :))


Ja det blir nog allt för idag, ha det så bra, kiramizz<3<3

Av Sara - 26 juli 2012 17:40

Hejsan!!


Ja nu börjar det dra ihopa sig, snart har man semester/lov, bara imorgon med man jobbar sen så yehhh hehe, det känns väldigt skönt att det är slut och att med har både fått jobba o har haft trevligt alla dagar från första dagen till nu och säker imorgon med, kommer sakna lite dem man har jobbat med, men men, skönt med att få sova när man vaknar o kan gå och lägga sig när man vill :)


Bra lön får man ju också så ska inte klaga om det iallafall heh :P, jaja bara till att bita ihop en dag till sen så kan jag göra vad jag vill, gud vad jag länktar heh,


Nä det får bli allt för idag, ha det så bra, kramizz<3<3

Av Sara - 25 juli 2012 17:19

Tja Tja!!


Ja idag får man försöka hålla sig inne, för har nog fått rätt bra med färg nu när man har stått ute från sju till fyra i denna värmen o solen har bara sekt på som bara de, men har lite tur blir inte röd, utan mer brunröd eller helt brun, men klart det gör ju lite ont där jag har fått rätt mycket färg o varm är jag med, fast jag har duschat ett par gånger idag heh :P


Shit vilken värme vi har fått nu allstå, när jag gick ut från att varit hemma om och ätiti på lunchen så kändes det typ som jag var i utlandet och kom ut från hotellet, gud vilken värmen, trodde nästan att jag skulle dö eller något heh trodde med att jag kanske drömde eller något att jag var i utomlandet för tänkte, ``detta kan inte vara sverige´´, hehe, men det är det ju så heh :P,  Men så här varmt har vi inte haft på länge heh, men jaja ska ju inte klaga, man har ju klagat och tjatat om att värmen ska komma till en så, och nu har den kommit, men man hittar ändå saker man klaga på angående vädre messigt..


Ja det får bli allt för idag, ha det så bra, kramizz<3<3



Av Sara - 24 juli 2012 17:13

Hej Hej!!


Vilket väder vi har fått nu, riktigt skönt, äntligen känns det som sommare, tror det varit typ 35 grader i solen om inte mer, men sjukt skönt iallafall, fast väldigt varmt ändå, men lite jobbigt att jobba när den är för varmt, men vi fick gå där som var skugga lite, men inte för ofta för hade ju arbetet ju så kan ju inte bara gå  hur som helst, fast man kanske hade velat lite då och då, men ska inte klaga, älskar värme som bara den så det var riktigt skönt tyckte jag..


 Jag har nog fått lite färg för ståd i tre timmar på samma ställe o jobbade o solen steckte på som bara den, men man får ju inte stå i bekini bh fast jag hade det under så hade linne så vek upp linnet lite, men hade det ändå en bit nere mot mage o rygg, fast gud va varmt det var ändå heh, hade jag fått bestämma så hade jag bara stått i bekini hehe, men hade iallafall skjorts så heh :P


Ja idag har vi gjort samma, så finns inte så mycket att skriva angående det :P, nä men ska nog ut i solen lite till, var bara tvungen att komma in lite i mellan åt, för är man för mycket ute så är det inte så jätte bra, men men heh, Jo färresten glömde ju nästan att skriva det, idag är det första gången jag badar eller mer snabbt ner o upp igen heh, nä men är en riktigt badkruka, fast vi hade 26 grader varmt i polen så heh, men men, skönt att ta sig ett dopp direkt efter man kom hem från att stått ute i flera timmar i denna värmen.


Ja det blir allt för idag. ha det så bra, kramizzz<3<3, ny startat band, killar från tyringe, kolla gärna in på deras sida o lyssna på deras låtar <3<3

Ovido - Quiz & Flashcards