sara-ti-amo

Alla inlägg den 2 maj 2012

Av Sara - 2 maj 2012 18:38

Hej!!


Ja då var man igång med skolgången igen efter att ha haft fyra dagar ledigt, ganska skönt att börja igen, men var sjukt trött i morsen, snälla pappa körde mig till bussen, så ganska skönt så kunde gå upp lite snenare med hehe..


Idag hade jag först matematik, sen matte igen och sen svenska, hann inte med någon lunch idag för satt först typ tjugio minuter i solen o gottade mig medan pågarna spelade fotboll, satt o kolla när dem larvade sig heeh, sen så ringde min mobil och det var syo, hon ville träffa mig för skulle träffa en kvinna som jobbade där på bygg-programmet, så ja vi gick ditt men då var där inte en ända person, eller jo tre killar bara, men dem gick ju där så, ja så sa syo att jag kunde komma till henne vid tolv men då skulle ja ha svenska, så fick springa runt på hela el-programmet för att hitta henne hehe, satt några pågar så kunde frågat dem, men palla inte hehe, jaja fick ta i både henne och den andre kvinnan på bygg, så det var ju bra.. Ska ditt där och prova på att måla, tapisera, väva med väv på vägg, oc så spakla med, är sjukt nervös, men ändå spänd och glad att jag ska prova på det med hehe..


Ja det har inte hänt så mycket mer än så, jo men det andra behöver ja inte skriva, det är inte så mycket, bara han killen ja tycker e sjukt sööt, tror han gillar mig eller hoppas det hehe, skoja, nä men alltid när han ser mig så typ när jag försöker typ ingroera han så typ följer han efter mig och alltid så leer han när han ser på mig, och hans ögon är typ som fastklistrad mot mina ögon, han kollar bara in i dem känns det som hehe, men han är sjukt goo och härlig, kan inte få ut han ur huvodet typ, hehe, älskar hans kramar med, tror vi kramades lite längre än vad vi brukar, men ville typ inte släppa taget, verkar som om han inte det heller, men skulle med bussen för skulle bara in och säga till att jag inte kommer på en lektion på den andra skolan, så träffade ja han där konsigt, men ja hehe, nä men han typ stod vid dörren och kollade ut när jag gick mot bussen, vadå gulligt hehe, nä nu får jag sluta att skriva, därför jag inte ska ta upp sådana saker för då blir det för långt inlägg och jobbigt att läsa om det blir för mycket..


Så ja nä det får bli allt för idag, ha det så bra, kramizzz!!

 

Ovido - Quiz & Flashcards