sara-ti-amo

Alla inlägg den 1 maj 2012

Av Sara - 1 maj 2012 15:02

Hej!!


Ja då va det sista ledigehetsdagen idag, lite tråkigt, men ändå rätt okej faktikst hehe, men skulle vilja vara ledig några dagar till för det är så skönt att få vakna när man vill och gå och lägga sig när på dygnet man vill hehe, så men jaja det är med bra att komma igen lite igen hehe..


Ja igår så va det valborg, jag brukar alltid åka till kompisar eller fria det med gamla pojkvänner hehe, men iår så pallade jag eller va inte alls sugen på att åka iväg o festa o kolla på bål som jag annars alltid vill heeh, men vet inte, var inte alls sugen allas, men min familj åkte ner till stället vi brukar göra fast då brukar vi ha folk, men iår ville dem bara fira med familjen, men typiskt tråkiga jag pallade inte eller ville inte, så kändes lite som man förstörde allt, men jaaj skit samma det verkade inte bli sura iallafall hehe iallafall, ju förutom att elden på brasan inte ville sättas igång bara hehe men det gjorde inget heller verkade som hehe..


jaja iallafall igår när dem skulle iväg till bålet så hade ja hela huste för mig själv hehe gud va skönt, jag skojade med mina föräldrar att jag ska bjuda hit skit mycket folk o festa som bara den hehe, men bara skoja me dem hehe, nä men en kompis kom iallafall hit och vi satt ute i vår trädgår o drack lite cider, sjukt gott va det o hade jättre trevligt, tycket det räckte med att träffa en kompis och snacka av oss lite o skrattade lite då o då, men det måste man göra ibland, rätt skont att bara ta det lugnt o sitta o snacka med en eller lite folk utan att man måste festa som bara den, man kan ju ta något gott o drika bara o snacka lite, tycket der räcker med..


Hehe nä nu får jag skriva lite om idag, eller där finns inte så mycket att skriva om, idag vaknade ja vi elva tiden,gick upp åt frukust, fixa mig sen drog jag, morsan, farsan in till stan för att köpa lite grejor, sen blev det hem och nu sitter jag här och tar det lugnt och ska förbereda för imorgon så ja, får se vad dagen har och erbjuda mig hehe..


Nä det är för idag, ha det så bra, kramizzz<3<3 får bli denna bilden från igår när jag satt i trädgården o fixade fint, ps är inte sminkad o e sjukt trött, därför jag ser ut som jag gör hehe!!

 




Ovido - Quiz & Flashcards