sara-ti-amo

Alla inlägg den 13 maj 2012

Av Sara - 13 maj 2012 17:45

Tja Tja!!


Idag har jag inte gjort allt mycket, vaknade vid elva idag, åt frukust och fixade mig, hörde sen med farsan om han kunde köra mig till byn för skulle köpa lite tjejgrejor heh.. Ja sen kom jag hem och byte om jag hjälpte morsan lite, och sen drog ja ut i trädgården och hjälpte farsan lite där hehe, va rastlös idag så sa att jag kan göra va som helt, bara jag får något att göra hehe, så ja morsan bara du kan hjälpa mig lite här och där hehe, ganska kul heeh..


Nä jag har inte gjort så mycket mer idag, förästen när jag höll på och hjälpa morsan med lite sysslor så lyssnade jag på lite musik, jag är sådan att jag måste ha musik hela tiden hehe, har det på lektionerna, rasterna och spelar det med när jag är ledig hehe, har nog blivit lite beroende hehe nä men älskar musik, jaja iallafall så har jag en låt som jag tycker är sjukt bra, eller bra bara hehe, jag kan inte sluta lyssna på den, så tänkte lägga upp lite olika låtar här idag så  kan ni för höra på dem.. Det är Två rapp och en vanlig låt!!


Ja det är allt för idag, ha det så bra, kramizzz!!

Sipan- skulle du förstå

Ariana Grande - Put your hearts up

Armin - konsig värd<3<3

Ovido - Quiz & Flashcards