sara-ti-amo

Alla inlägg den 11 maj 2012

Av Sara - 11 maj 2012 17:25

Hej Hej!!


Idag var det en lite annurlona fredag för mig, för brukar alltid börja tio och ha so och sen sluta så jag kan ta bussen vid två, men igår när jag skulle snacka med min menot så träffade jag på min so lärare och vi snacka så frågade jag om det var so ändå för alla lärare skulle iväg, men det va det tydligen så han bara, ja du börjar halv nio istället, jag bara oki, så ja började halv nio, när jag kom var där knappt inga elever, bara två killar jag känner eller vet vem dem är, jaja iallafall så hade lektion med sådana killar,tjejer som kommer från andra länder och kommer hit..


Sen blev det rast, sen började det igen, så kallade en kille som ska lärar sig svenska, han brukar snacka o äta med en av dem killarna jag brukar käka med, så han bara kom hit, oki så gjorde det heeh, ja men när jag satte mig skulle jag hjälpa dem med deras arbete, och det handlade om deras hemland, så han bara hjälp, jag bara jag kan inget om ditt land, jag är ju inte där ifrån hehe, han bara nä men sätt dig ner och hjälp denna killen hehe, jag bara oki.. Jaja det slutade med att jag och han ena killen satt och gjorde deras arbete, rätt roligt ändå, men fick ju översätta på google till han ena killen för han kunde inte svenska så bra, men det gick riktigt bra till slut, och det var med roligt det dem gjorde..


Ja sen efter det så gick jag med några pågar som jag vet vem dem är, men har inte snackat så mycket med dem, men det var trevligt hhe, ja sen drog jag hem för slutade kavrt över elva, men när jag skulle gå så träffade jag på en annan kille jag känner, så snacka lite sen gav jag han en hejdå kram och sen så kom jag hem hehe,


Nä är sjukt trött så ska nog gå och lägga mig o villa lite, vet inte varför jag är det, men men, ja så det får vara allt för idag, ha det så bra,kramizzz!!


 

Ovido - Quiz & Flashcards