sara-ti-amo

Direktlänk till inlägg 15 november 2012

ingen bra dag idag heh

Av Sara - 15 november 2012 18:22

Hej Hej!!


Usch idag har verkligen inte varit min dag alls, varit på dåligt humör och sjukt trött är jag med och en sak med som gör att jag är på sådan underbart humör heh nä men den har bara inte varit den bästa dagen bara, usch


Idag har vi haft praktiskt hela dagen och jag och tre andra killar har eller fick till uppgift att måla lite figurer i en typ som en korridor eller inte korridor, vet inte vad det heter, men typ man går in genom en dörr och så är där bara väggar och längre fram så är där två eller tre dörrar som man sen kan gå in o kommer till olika ställen heh dålig förklarig ja jag vet men ja pallar inte idag, är sjukt trött o mår inte bra, frysser o mår illa o är på dåligt humör heh roligt, tycker lite synd om dem folket som var där jag var heh, bara någon sa något eller nä inte sa något utan ja hmm vissa sa något så jag bara ja sa eller ja sa saker heh inte bra så ber om ursäkt till er som var där o fick kanske skit fast det inte var mot er heh, men ja jag blir sådan när jag är trött o en sak med o någon börjar säga något som inte är värt att lyssna på heh så blir jag piss off typ, men iförsej vissa förtjänade det, men inte dem andra heh sorry <3<3


Nä vet inte vad mer jag ska skriva, eller kanske, eller nä ångrade mig, finns inte mer att ta med här, förrutom att jag är trött o på dålogt humör eller inte mera, har lugnat mig rätt mycket nu så det är bra, jag kan vara sur en liten stund typ halv tim, tjugo minuter typ, sen så går det över, men visst klart jag kan fortfarande vara sur men inte så att det kommer ut direkt precis heh :p, sålänge ingen säger eller gör så jag gör det hehe, men brukar klara det men ibland kan man inte hålla sig hur länge som helst :P:P


Nä det får bli allt för idag ha det så bra, kramizz<3<3 blir en låt istället för bild<3<3

  


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 11 mars 2013 18:15


Hej!!   Det var inte igår man var här inne och skrev, det har hänt en hel del o det har hänt både bra o dåliga saker så ja heh :P   Just nu så fokuserar jag väldigt mycket på körkortet och är rätt nära på att klara av det hoppas jag iallafall...

Av Sara - 2 februari 2013 19:34


Hej alla   Det var verkligen ett tag sedan man var här inne o skrev, kan inte ens komma ihåg när jag var här inne sist, men kom på att jag glömt att skriva i min blogg o gud vad det har hänt grejor kan jag säga, lite synd man inte har haft tid o ...

Av Sara - 25 december 2012 18:04


Hej Hej!!   Ja då var detta årets julafton slut och nu är det bara nyår kvar och den dagen är snart här, för dagarna går som bara den tycker jag, kan inte fatta snart dags att jobba och sen ledig igen, men ska bli skönt ändå heh, fast att få gå u...

Av Sara - 24 december 2012 20:40


Hej Hej!!   Vill börja med att önska alla underbara läsare en riktigt GOD JUL, hoppas ni har haft en bra eller fortsatt bra julafton, julen är ju inte slut innu ju :)   Måste berätat en sak: Fick två små gulligt sms från två kille där den ena...

Av Sara - 23 december 2012 17:34

Hejsan!!   Igår fick jag inte tilfälle att skriva här på bloggen, hade lite fix och förberedelser inför imorgon när det är julafton och sen var vi på midda hemma hos min farmor o farfar.   Shit vad dagarna har gått, fattar inte var dem tar vä...

Ovido - Quiz & Flashcards