sara-ti-amo

Alla inlägg den 20 maj 2012

Av Sara - 20 maj 2012 18:05

Tjenare!!


Gud vilket fint väder vi fått idag, detta gillar jag väldigt mycket, har varit ute och solat i två o halv timme idag och lite mer typ hehe.. Idag vaknade jag vid typ lite över nio, fast vaknade inte hemma för jag var hemma hos en kompis, sovde över hos henne från igår till idag, vi var hela dagen nästan igår och några timmar idag, sjukt kul hade vi, tack du för en fantastikst och sjukt roliga dagar tillsammans med dig min bästa vän :)


Ja igår så snackade vi mycket, skrattade, kollade på film o snacka lite me folk heeh, men där hände en lite knasig sak när vi på kvällen typ vid elva va den nog, jaja kommer inte ihåg exakt tid, men vi gick lite i byn och lite så, och när vi nästa kom hem så ser en kille som är super packad, som bara den hehe, jaja han ser oss och försöker snacka med oss, men min kompis bara, nä sara nu får vi springa, men jag bara ta det lugnt, han går om vi inte svara,men det gjorde han inte, så till slut så svarade jag han och ja hehe, till slut blev vi av med han hehe, men han frågade om vi ville följa med på fest, jag bar nä vi ska hem o sova, så blev han nog ledsen eller något, för han bara satte sig rakt ner där bilarna kör, men vi bara gick vidare, men ju mer vi gick, ju mer ångest fick jag att vi lämnade han där, men iförsej så hade vi inte kunnat göra så mycket precis, men visst tyckte lite synd om han, kunde inte släppa han typ, men ja hoppas han mår bättre idag...


Ja vid typ ett tiden kom morsan och hämtade upp mig, tog upp mina grejor och byte om och tog på mig mina shorts, och en bh, och sen satte jag mig ute i solen och gottade mig hehe, det var sjukt skönt, det var lagom varmt, tyckte jag, men jag är rätt van vid värme, har alltid gillat värme, jaja iallafall när jag satt där så kom syrran med sin kamera som vanligt och skulle fota en, hehe e inte så glad att bli fotad är inte precis den som står i rampljuset om ni fattar, vill gärna vara lite mer bakom typ och inte synas så mycket..


Ja nä tänkte lägga upp en bild på mig som syrran fotade på mig när jag satt o solade hehe, ja så det får bli allt för idag, kommer inte på så mycket mer att skriva, men tycker jag fick med det viktigaste som jag ville få med så, ha det så bra, kramizzz3<3


    

Ovido - Quiz & Flashcards