sara-ti-amo

Direktlänk till inlägg 21 december 2012

Var ju ett tag sedan man var här inne och skrev<3<3

Av Sara - 21 december 2012 19:57

Hej alla!!


Det var inte igår man var här inne och skrev, det var ett lång tid sedan sist tycker jag, och dagarna går som bara den när man är lycklig och mår bra säger dem, men om det stämmer in på mig just dem två är kanske inte helt sant, men jaja alla kan vi inte vara på toppen humör heh :P


Hoppas allt är bra med er? :), med mig är det lite si och så, för typ några veckor sedan så mådde jag precis som jag gör nu, illamående både på morgonen och kvällarna o under dagarna med, magont, fick verkar och ont i kroppen, och jag sov mer än jag brukar göra, det började en vecka efter jag fyllde år, sen börja jag må illamående, mina hormoner var lite upp och ner, trött och var inte alltid på bra humör, kroppen var helt typ tugn och orkade inte göra så mycket, fast man fick ju låssas att man mådde bra och vara den glada tjejen som jag brukar bli kallas för och att man sprider glädje. och ja heh, men jaja, det är ju snart jul och hoppas på det bästa och hoppas att det snart gåt över
.

I onsdag så slutade vi skolan och fick jullov, det var lite tråkigt, men samtidigt väldigt skönt att få vara hemma och få sova  ut och träffa kompisar o folk som man inte hinner kanske träffa varje dag när man går i skolan eller helgerna, så det är sjukt härligt o roligt att få komma o träffa er igen <3


Igår så träffade jag en av mina vänner, vi skulle egentligen baka, men vi kom inte på vad vi skulle baka eller det blev bara inte att vi kom igång med det, men vi och en kompis till henne åkte iväg o gymma och det var riktigt härligt och skönt, kände att man behövde det heh :P, sen hem o äta o sådant. Det lika roligt att  träffa dig.


Idag träffade jag en annan kompis, vi hinner inte träffa alls så mycket det är lite synd, för vi har alltid så himla trevligt o roligt varje gång vi ses när vi får tid och kan träffas, lite synd det inte är så ofta, men jaja man kan inte göra så mycket, roligt att vi får chansen att träffas lite då och då iallafall :D.


Har inte hittat på så mycket mer än detta eller jo packat in dem sista julklapparna o pluggat lite teori o träffat min kompis med sen inget:P


Nä det blir allt för idag ha det så bra, får se när jag kommer in här nästa gång, kanske inte blir så ofta, men ska försöka, men mår jag inte så bra eller på humör så orkar jag inte sitta så mycket vid datan, men ska försöka iallafall, ha det så bra, kramizz<3<3 Är jag inte inne här innan jul så vill jag önska alla människor en god jul och ett gott nytt år på er <3<3

 


 
 
nathalie

nathalie

21 december 2012 20:19

Hej :)

God jul och hoppas den blir grymt härlig ! :)
Vad har du för planer ?

Kram

http://rasmusmamma.vimedbarn.se

Sara

23 december 2012 17:55

Hej! :)

Tack så mycket, God ju på dig med, hoppas du med får en härlig o grym jul och nyår :)
Under Jullovet blir det vara med kompisar, fira jul och nyår och jobba lite, Vad har du själv för planer?? :) Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 11 mars 2013 18:15


Hej!!   Det var inte igår man var här inne och skrev, det har hänt en hel del o det har hänt både bra o dåliga saker så ja heh :P   Just nu så fokuserar jag väldigt mycket på körkortet och är rätt nära på att klara av det hoppas jag iallafall...

Av Sara - 2 februari 2013 19:34


Hej alla   Det var verkligen ett tag sedan man var här inne o skrev, kan inte ens komma ihåg när jag var här inne sist, men kom på att jag glömt att skriva i min blogg o gud vad det har hänt grejor kan jag säga, lite synd man inte har haft tid o ...

Av Sara - 25 december 2012 18:04


Hej Hej!!   Ja då var detta årets julafton slut och nu är det bara nyår kvar och den dagen är snart här, för dagarna går som bara den tycker jag, kan inte fatta snart dags att jobba och sen ledig igen, men ska bli skönt ändå heh, fast att få gå u...

Av Sara - 24 december 2012 20:40


Hej Hej!!   Vill börja med att önska alla underbara läsare en riktigt GOD JUL, hoppas ni har haft en bra eller fortsatt bra julafton, julen är ju inte slut innu ju :)   Måste berätat en sak: Fick två små gulligt sms från två kille där den ena...

Av Sara - 23 december 2012 17:34

Hejsan!!   Igår fick jag inte tilfälle att skriva här på bloggen, hade lite fix och förberedelser inför imorgon när det är julafton och sen var vi på midda hemma hos min farmor o farfar.   Shit vad dagarna har gått, fattar inte var dem tar vä...

Ovido - Quiz & Flashcards