sara-ti-amo

Direktlänk till inlägg 2 december 2012

Julmarknad med värdens bästa<3<3

Av Sara - 2 december 2012 18:00

Hej!!


Det var ett tag sedan jag var här inne och skrev, det har varit lite mycket och bara inte orkat vara inne så mycket på

datan och skrivit, men kan säga att det har hänt rätt mycket så förstår inte varför jag inte varit inne och skrivit och berättat, men jaja, har inte mått så bra och varit på topp så kan nog vara lite av den anledningen, men jaja ska försöka skriva lite mer i bloggen, ska försöka iallafall :)


Ja vad har då hänt sedan sist, jo kanske inte kommer ihåg allt, men typ varit ute o festat på nattklubb, träffat kompisar, shoppat julklappar, marknader, öppet hud på skolan och ja massa annat.


Idag tex, så träffade jag en kompis, vi träffas inte så ofta för hon går på en annan skola och sen har jag rätt fullt på vardagarna ibland, skolan, körning, träning och ja försöka hinna träffa kompisar med och så har hon med fullt upp, så ibland får vi försöka trycka in och hitta en dag, men det var sjukt roligt, men gud va kallt det varit idag, och det var ju julmarknad och det kändes verkligen som det, det snöa och ja blåste lite och var svin kallt, så vi gick in i olika affärer bara för att värma oss :)). Men fast det var så  svinkallt så hade vi det riktigt roligt o trevligt, synd att det finns så mycket som kommer mellan, men jaja :)


Ja det blir nog allt för idag, vet inte vad jag ska skriva mer än att jag är väldigt trött och haft super rolig dag idag, länge sedan jag skrattat på så länge, men hon är för rolig o härlig, så kan inte vara mer än glad när man träffar henne heh, Tack för en superduper trevlig o rolig dag idag Jenny <3


Ha det så bra, kramizzz<3<3 bara för vi snackade om jul så tänkte jag lägga upp en jullåt som jag älskar att lyssna på <3<3





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 11 mars 2013 18:15


Hej!!   Det var inte igår man var här inne och skrev, det har hänt en hel del o det har hänt både bra o dåliga saker så ja heh :P   Just nu så fokuserar jag väldigt mycket på körkortet och är rätt nära på att klara av det hoppas jag iallafall...

Av Sara - 2 februari 2013 19:34


Hej alla   Det var verkligen ett tag sedan man var här inne o skrev, kan inte ens komma ihåg när jag var här inne sist, men kom på att jag glömt att skriva i min blogg o gud vad det har hänt grejor kan jag säga, lite synd man inte har haft tid o ...

Av Sara - 25 december 2012 18:04


Hej Hej!!   Ja då var detta årets julafton slut och nu är det bara nyår kvar och den dagen är snart här, för dagarna går som bara den tycker jag, kan inte fatta snart dags att jobba och sen ledig igen, men ska bli skönt ändå heh, fast att få gå u...

Av Sara - 24 december 2012 20:40


Hej Hej!!   Vill börja med att önska alla underbara läsare en riktigt GOD JUL, hoppas ni har haft en bra eller fortsatt bra julafton, julen är ju inte slut innu ju :)   Måste berätat en sak: Fick två små gulligt sms från två kille där den ena...

Av Sara - 23 december 2012 17:34

Hejsan!!   Igår fick jag inte tilfälle att skriva här på bloggen, hade lite fix och förberedelser inför imorgon när det är julafton och sen var vi på midda hemma hos min farmor o farfar.   Shit vad dagarna har gått, fattar inte var dem tar vä...

Ovido - Quiz & Flashcards