sara-ti-amo

Direktlänk till inlägg 12 november 2012

lite underlig dag som jag varit med om heh<3<3

Av Sara - 12 november 2012 18:39

Hej!!


Dagens inkägg blir nog rätt kort för är sjukt trött o både kropp och huvudet, vet inte varför, men ja heheh, kolla det börjar ju bra eller not, men ska försöka skärpa mig lite så man kan skriva lite mer normalt fast jag är helt slut och död typ heh :P


Nä men idag har jag haft två gånger engelska, träffade en kompis o åt med henne idag och två killar som jag känner med, men medan jag väntade på henne så träffade jag min gamla killklasskompis, så vi gick in där dem har ett sådant pingis bord och sen spelade jag lite pingis med en kille jag aldrig sett eller snackat med men han snackade på med mig och sen så kom bara en kille ochsatte sig där jag spelade och började fråga vad jag hette, hur gammal jag var, vilket program och var jag bodde heh, och dumma han ( allstå han killklasskompisen han satt ju såklart där och berättade allt), och sen när han fått reda på allt han velat få reda på så bara han, har du kille? jag bara måste säga ja för att han ska sluta, men fast jag sa ja, så han bara okej, men kan jag inte få bjuda ut dig, jag bara nä har ju pojkvänn ( ps är inte tillsammans med någon sa bara så bara för att bli av med han), sen bara men kan jag få ditt nummer då, jag bara Nä tror inte min kille skulle bli glad, han bara, han behöver ju inte veta något, jag bara nä absolute inte gör inte sådant, är helt trogen mot den jag är tillsammans med, och så bara jag hör jag han killen som jag gick i samma klass med förra åter, han bara helt allvarlig, är det SANT, Är det??, har aldrig sett han så allvarlig, men var ju tvungen att säga ja för annars hade han varit på ochy följt efter mig, men han ändrades sig från att vara glad till lite mer nerråt, jag bara oj vad har jag nu gjort heh, men jaja, träffar inte han så ofta, men visst han min gamla killklasskompis han ser inte dålig ut utan tvärtt om, hade lite cruch på han när vi gick i samma klass bara för han såg så jäkla bra ut, heheh, men nä skulle inte ta han, men han är riktigt schyst o ser bra ut, men nä finns bara en jag vill ha nu iallfall, får se längre fra hur det blir heh.


Oj det blev rätt mycket skrivande ändå trodde inte det, men bara kände att jag var tvungen att få med det heh, men jaja efter engelskan hade vi historia och jag kände mig helt död och bara näää pallar inte mer heh :p, sjukt trött o ja heh, vet inte varför, sover som jag ska, äter som jag ska och allt sådant, men vet inte varför jag är så trött alltid, men glad att illamåendet har gått över, mådde både illa på moronen och på kvällarna, men det har gått över helt o hållet, nu har jag blivit trött o har alltid ont i huvudet, får nog kolla upp mig, fattar mig inte på min kropp hur den arbeter <3<3


Nä det blir allt för idag, ha det så bra, kramizz<3<3

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 11 mars 2013 18:15


Hej!!   Det var inte igår man var här inne och skrev, det har hänt en hel del o det har hänt både bra o dåliga saker så ja heh :P   Just nu så fokuserar jag väldigt mycket på körkortet och är rätt nära på att klara av det hoppas jag iallafall...

Av Sara - 2 februari 2013 19:34


Hej alla   Det var verkligen ett tag sedan man var här inne o skrev, kan inte ens komma ihåg när jag var här inne sist, men kom på att jag glömt att skriva i min blogg o gud vad det har hänt grejor kan jag säga, lite synd man inte har haft tid o ...

Av Sara - 25 december 2012 18:04


Hej Hej!!   Ja då var detta årets julafton slut och nu är det bara nyår kvar och den dagen är snart här, för dagarna går som bara den tycker jag, kan inte fatta snart dags att jobba och sen ledig igen, men ska bli skönt ändå heh, fast att få gå u...

Av Sara - 24 december 2012 20:40


Hej Hej!!   Vill börja med att önska alla underbara läsare en riktigt GOD JUL, hoppas ni har haft en bra eller fortsatt bra julafton, julen är ju inte slut innu ju :)   Måste berätat en sak: Fick två små gulligt sms från två kille där den ena...

Av Sara - 23 december 2012 17:34

Hejsan!!   Igår fick jag inte tilfälle att skriva här på bloggen, hade lite fix och förberedelser inför imorgon när det är julafton och sen var vi på midda hemma hos min farmor o farfar.   Shit vad dagarna har gått, fattar inte var dem tar vä...

Ovido - Quiz & Flashcards