sara-ti-amo

Alla inlägg den 6 maj 2012

Av Sara - 6 maj 2012 18:03

Hejsan!!


Idag har jag inte gjort så mycket, vaknade vid elva idag, gick upp och bara farsan var uppe hehe, lite konsigt för morsan o farsan brukar alltid vara vakna innan jag går upp oavsett vad tiden är typ, men ja hehe..


Igår så kom jag hemma vid typ kvart över tioen typ, åkte på kvällen hemma till en kompis och där var en annan tjej som jag kommit väldigt bra överrens med, så vi satt och snacka o fick lite gott och drika och hade sjukt roligt, som alltid, garvar alltid när jag är med dem, för ni är bara så himla härliga och roliga och jag är lättroad med så ja hehe.. Tack för en sjukt trevlig och rolig kväll med er två :P..


Idag har jag inte gjort så mycket, följde med syrran in till Malmö för hon skulle in där och handla lite så ja följde med som sällskap, sen kom vi hem igen och var hemma typ vid halv tre, bytte om och sen så satte jag igång en film, sen var det tid att äta, ja så har nästan precis ätit färdigt, inte riktigt men nästan hehe..


Ja det blir inte så mycket roligare än detta, så ja det va allt för idag, ha det så bra, kramizzz!!

 

Ovido - Quiz & Flashcards