sara-ti-amo

Alla inlägg under februari 2013

Av Sara - 2 februari 2013 19:34

Hej alla


Det var verkligen ett tag sedan man var här inne o skrev, kan inte ens komma ihåg när jag var här inne sist, men kom på att jag glömt att skriva i min blogg o gud vad det har hänt grejor kan jag säga, lite synd man inte har haft tid o kommit på att jag kunde ha skrivit lite här, men jaja får se när jag har tid numer :)


Ja vet ite vad jag ska börja med att skriva för det har hänt så mkt och kommer jag igång o vill berätta allt så kommer det bli en hel roman och det vill jag inte det ska bli, men kan säga såhär att det har hänt både bra och dåliga o sorliga saker denna tiden sedan jag skrev sedan, men ska inte klaga mår bra o är på top just nu så ja :)


Igår var jag o några tjejer ute på nattklubb o hade trevligt, var rätt nykter o hade koll o fick ta lite hand om dem andra, men det gjorde inget, var roligt ändå, blev uppbjuden två gånger av två olia killar sen släppte jag o mina tjejer loss o där kom andra killar bakom en o skulle dansa heh men jaja det var roligt o trevligt iallafall :P


idag mår jag faktiskt bra, förrutom man är sjukt trött o död typ i koppen, men jaja, det var bara för man skulle upp tidigt för man skulle till frissan o bli lite fin heh, blev nöjd, förrutom tyckte det blev lite för ljust, men ska inte klaga ville ha det ljust så ja heh, sen in till stan o fixa lite, sen hem o skulle villa men somnade o sov kanske typ 2-3 kanske fler timmar heh, men sjukt skönt var det iallafall att får sova ut lite :P


Nä det får bli allt för idag, ha det så bra kramizz<3<3 denna bilden passar för dagen heh :P

 

Ovido - Quiz & Flashcards