sara-ti-amo

Alla inlägg den 15 maj 2012

Av Sara - 15 maj 2012 18:38

Hejsan!!


Ja idag har jag inte gjort så mycket, bara haft tre lektioner, men ändå är jag sjukt trött idag igen hehe.. Jaja kom till skolan idag vid nio tiden kanske lite innen, jaja skit samma hehe jo jag kom försent för jag råkade försova mig, hur jag nu kunde göra det jaja, som tur så hann jag med morsan så hon kunde köra mig till bussen hehe, så typ halv sprang på bussen, hehe.


Ja börjde med att ha SO, sen so igen och sen lunch och sen engelska, så ja gjorde inte så mycket mer idag :P:P...

Jo spelade lite pingis med en tjej som jag brukar snacka med, men det gick bra, tycker vi är lika duktiga, och mycket roligare att spela mot tjej-tjej, men ibland är det med roligt att möta killarna, men då bara jag alltid förlorar så ja hehe..


Nä vet inte vad jag ska skriva så mycket mer än såhär, vill inte komma in så mycket på detaljer för då blir det bara så mycket att läsa och vill inte trötta ut mina läsare, ja det får väl bli allt för idag, ha de bra, kramizzz!!


Ovido - Quiz & Flashcards