sara-ti-amo

Direktlänk till inlägg 16 november 2012

skola och körning heh :P <3<3<3

Av Sara - 16 november 2012 18:33

Hej!!


Har nästan precis kommit hem från att varit ute och kört en runda och var på ica och handlade lite gott till ikväll, så ja det känns bra och önska jag hade haft körkortet nu i handet, men man måste ju kämpa för att få det och känner att jag fått en liten spark av att jag vill detta nu och kan inte vänta, tack vare min kompis, hon har fått körkort och tack vare att hon fått det så har jag fått en liten spark så jag bara vill kämpa på så jag kan få köra lite hit och ditt, kan ju låna föräldrarnas bilar och sen dra var man vill, bara man har ett körkort :P


hehe nä får inte snacka för mycket om det, blir sugen på att skaffa bil och göra det provet, men måste fixa lite med boken och lite test på datan innan jag kan göra det och bli bättre att köra med, men min farsa tycker jag kör bra så det känns sjukt bra, och känner mig mer säker på körningen och allt sådant, så det känns kanon heh :P


Idag började jag åtta och träffade en tjej från min klass för vi hade bestämmt att träffas där vi jobbar, så träffade henne där, sen hade vi möte med några från estet, andra byggare och lärare och snacka, men jag bara satt där och kolla på folket heh nä men sa inget heh, fast skulle gjort det, men tyckte dem andra killarna sa så bra saker redan så jag bara höll med och där var med en kille som jag tyckte var lite söt heh, men ja skit samma heh hör inte till detta, men jaja sen slutade det halv tio, sen träffade jag en killkompis, följde med han ut som sälskap när han rökte och blev bjuden på  kaffe så jag bara tack heh, riktigt schyst är han, och han är bara för go och rolig, alltid när vi snackar o träffas så får jag alltid skrattanfall för han är så rolig och vet inte var han får allt skit ifrån, iförsej det mesta har han upplevt själv och sådant, men sättet han berättar gör att jag börjar skratta och så börjar han sen med heh, så när man träffar han har man aldrig tråkigt, ja sen in och när vi kom in träffade jag en annan killkompis, så skulle dem dra till den andra skolan, medan jag skulle ha svenska med treorna elarna :(, gjorde lite engelska för hade inget att göra så läraren bara du får göra vad du vill så jag bara tar engelskan heh :P


Sen engelska igen med min klass och fick hjälp av en kille som brukar hjälpa mig med både engelska och andra saker, och det är riktigt schyst och snällt av han :)


Ja sen hem och ja inte så mycket mer heh, får se vad som händer ikväll om det blir något eller hur det blir heh :p det får bli allt för idag ha det så bra, kramizz<3<3

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 11 mars 2013 18:15


Hej!!   Det var inte igår man var här inne och skrev, det har hänt en hel del o det har hänt både bra o dåliga saker så ja heh :P   Just nu så fokuserar jag väldigt mycket på körkortet och är rätt nära på att klara av det hoppas jag iallafall...

Av Sara - 2 februari 2013 19:34


Hej alla   Det var verkligen ett tag sedan man var här inne o skrev, kan inte ens komma ihåg när jag var här inne sist, men kom på att jag glömt att skriva i min blogg o gud vad det har hänt grejor kan jag säga, lite synd man inte har haft tid o ...

Av Sara - 25 december 2012 18:04


Hej Hej!!   Ja då var detta årets julafton slut och nu är det bara nyår kvar och den dagen är snart här, för dagarna går som bara den tycker jag, kan inte fatta snart dags att jobba och sen ledig igen, men ska bli skönt ändå heh, fast att få gå u...

Av Sara - 24 december 2012 20:40


Hej Hej!!   Vill börja med att önska alla underbara läsare en riktigt GOD JUL, hoppas ni har haft en bra eller fortsatt bra julafton, julen är ju inte slut innu ju :)   Måste berätat en sak: Fick två små gulligt sms från två kille där den ena...

Av Sara - 23 december 2012 17:34

Hejsan!!   Igår fick jag inte tilfälle att skriva här på bloggen, hade lite fix och förberedelser inför imorgon när det är julafton och sen var vi på midda hemma hos min farmor o farfar.   Shit vad dagarna har gått, fattar inte var dem tar vä...

Ovido - Quiz & Flashcards