sara-ti-amo

Alla inlägg den 3 maj 2012

Av Sara - 3 maj 2012 18:35

Tja Tja!!


Idag har jag varit ledig från skolan för alla mina lektioner var inställda idag, Jag har inte gjort så mycket, vaknade vid nio, rätt tidigt men ja kunde inte sova, jaja, gick upp, fixade frukust till min syrra o mig innan hon skulle iväg, jag gjode mina speciella pankaker, mitt eget recept hehe, sjukt goda

blev dem så jag åt till och med en för mycket så mådde illa efter, men skit samma, måste få äta något gått lite då och då..


Sen byte jag om jag tog en lite joggingrunda i tyå en o halv timme, kom hem ner i duschen och sen byta om och gick ut i trädgården och pillade lite i trädgården, sen så la jag och solade, men sen vid två tiden så började så bli yr och illamående, så tänkte att jag kanske har varit för mycket i solen, för har varit i solen från tio till två så ja kunde förstå det, så ja hoppade in i duschen igen hehe, sen fixade jag lite för imorgon till studiebesöket, ska bli sjukt kul, men är lite nervös men det går säkert bra heheh..


Ja nä har nästan precis kommit hem från en lite cykle tur med syrran till byn för hon skulle handla lite så, lite kallt och kyligt nu, och jag trodde nog att det var varmt ute för tog bara på mig en långarmad vanlig tröja, lite tunn, men jaja gick bra både ditt och hem, hoppas jag inte blir sjuk nu bara..


Ja nä det får bli allt för idag, ha det så bra, kramizzz!!

 

Ovido - Quiz & Flashcards