sara-ti-amo

Direktlänk till inlägg 18 november 2012

liten ledsam dag för mig <3<3

Av Sara - 18 november 2012 18:10

Hej!


Sorry att jag inte skrev igår, men anledningen till att det inte blev något skrivande igår var för jag var iväg hela dagen igår, först var jag iväg o fixa lite grejor, sen körde jag o farsan en lång runda för hand bil var lite si o så bara för han har inte så lång till jobbet så bilen får inte så lång resa som den kanske skulle behövdes, och fast jag med är ute med den lite ibland så ja, men tror det börjar bli lite för kallt för bilarna nu med, så ja heh, men det var roligt, sen hem och fixa sig och sen körde jag hem till en kompis och sen körde hon in oss till Entre och såg på filmen Breaking dawn 2, en av dem bästa av alla dem filmerna dem gjort, men visst gillar alla, men denna sista var absoult den bästa och länktar som bara den tills den kommer ut så jag kan få den hehe, för vill ha den heh :P


Idag har jag inte gjort så mycket, dagen har varit lite tråkig o lite sorgens dag lite, vill helst inte komma in på detaljer, men det jag kan säga är att någon som stod mig nära har gått bort, så idag vill jag inte göra något eller just nu vet jag inte vad jag känner, tycker, eller vill mer än att när jag tänker på det så blir jag gråtfärdig och just nu tror jag att jag gråtit för mycket för jag mår dåligt men kan inte gråta mer, känns som jag gråttit allt jag kan, fast visst ibland kommer några tårrar, men jaja sånt händer med tyvärr :((, så idag har jag mest gått i mina tankar, men familjen skulle till stan så frågade mossan om jag ville följa med, och jag sa ja, för tycker det är bra att komma  ut än att sitta o bara tänka hela tiden på det hela tiden, vad man skulle kunna gjort bättre, hade jag kunnat göra något och ja massa frågor jag hade i huvudet som jag inte kunde svara på själv eller andra kunde svara på..

Men iallfall när vi var i stan så kom jag ju på att jag fick pengar till att köpa skor, för önskade presentkort på skor, men så visste inte farmor o farfar vilken affär jag ville ha skor i så fick pengar och hittade ett par rätt coola och sjukt snygga skor på skopunkten och billiga eller blilliga o billigar, men ja lagom pris var dem, så jag bara japp tar dem och sen så försökte jag få i mig lite mat, för är dålig på att äta när jag inte mår så bra, men fick i mig lite mat, och sen hem och plugga teori och det gick rätt okej, fast man tänkte på det andra hela tiden med, men fick försöka konsentrera mig och det gick lite si o så men kom fram till slutet iallfall som tur det :)


Nä det får bli allt för idag, ska snrt hoppa in i duschen och fixa för ny skolvecka, hoppas jag är på bättre humör imorgon och mår bättre, usch ja, hatar sådan när sådant häner, men jaja finns inte mycket att göra åt det, sådant händer, men vill inte att det ska hända, men ja, har ju ingen att säga angående det tyvärr :((, ha det så bra, kramizz<3<3, gillar denna bild och text, så tycker denna passar in för dagen hur jag känner <3<3

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 11 mars 2013 18:15


Hej!!   Det var inte igår man var här inne och skrev, det har hänt en hel del o det har hänt både bra o dåliga saker så ja heh :P   Just nu så fokuserar jag väldigt mycket på körkortet och är rätt nära på att klara av det hoppas jag iallafall...

Av Sara - 2 februari 2013 19:34


Hej alla   Det var verkligen ett tag sedan man var här inne o skrev, kan inte ens komma ihåg när jag var här inne sist, men kom på att jag glömt att skriva i min blogg o gud vad det har hänt grejor kan jag säga, lite synd man inte har haft tid o ...

Av Sara - 25 december 2012 18:04


Hej Hej!!   Ja då var detta årets julafton slut och nu är det bara nyår kvar och den dagen är snart här, för dagarna går som bara den tycker jag, kan inte fatta snart dags att jobba och sen ledig igen, men ska bli skönt ändå heh, fast att få gå u...

Av Sara - 24 december 2012 20:40


Hej Hej!!   Vill börja med att önska alla underbara läsare en riktigt GOD JUL, hoppas ni har haft en bra eller fortsatt bra julafton, julen är ju inte slut innu ju :)   Måste berätat en sak: Fick två små gulligt sms från två kille där den ena...

Av Sara - 23 december 2012 17:34

Hejsan!!   Igår fick jag inte tilfälle att skriva här på bloggen, hade lite fix och förberedelser inför imorgon när det är julafton och sen var vi på midda hemma hos min farmor o farfar.   Shit vad dagarna har gått, fattar inte var dem tar vä...

Ovido - Quiz & Flashcards