sara-ti-amo

Direktlänk till inlägg 9 november 2012

massa lekitoner och lite om killar råkade komma upp<3<3

Av Sara - 9 november 2012 19:54

Hejsan!!


Ja då har en vecka till gått och det var inte länge sedan det var helg förra helgen då jag hade folk här som firade mig och den dagen komme jag inte glömma, nog den bästa dagen i mitt liv, eller visst klart där har funnits fina dagar och minnen som man kommer ta med sig, men just den dagen var lite speciell fast jag har med ju haft speciella dagar med, om ni fattar hur jag menare, hoppas det iallfall :)


Idag har jag inte gjort så mycket, jag och tjej gjorde färdigt vårat svenskuppgift och ska redovisa om en vecka tillsamman, är lite nervös men ska bli rätt roligt, sen så vet jag att om jag glömmer eller hon så stöttar vi varandra och vi blev ett sjukt bra team tillsammans heh :P


Sen efter det så fick man skynda sig till el och ha lekton med Tre:orna elarna och jag är alltid lika blygg varje gång, men sjukt härliga killar är det och dem är ju lika gammla som mig så vet inte varför jag är lite blygg, men tror vissa av dem märker att jag är lite tyst o sådant för vissa brukar snacka och när man kommer in alltid så blir det alltid typ tyst och alla blickar mot en som en kändis och jag bara hej alla heh och sen börjar alla efter dem sagt hej och snacka om det dem snackade hehe, känns lite som en kändis som kommer gående förbi heh, men jaja vi kollade på film, fucking Åmål, rätt okej film, kanske inte den bästa, men ja den går men gillar hur dem har tänkt angående filmen och tror det var lite så att jag tyckte att den var rätt bra och okej :)


Ja sen blev det matematik med klassen för min lärare var ledig så fick ha det med dem så jag bara okej heh, ja sen blev det engelska och håller på att skriva en halloween story, har fått lite hjälp av en kille i min klass, riktigt schyst kille o rätt roligt eller ibland iallfall heh, men snäll och han tar hand om mig så det är rätt snällt o gulligt, men inte för att vara taskig, men skulle nog inte kunna se han mer än som en vän, känns så på dem flesta killarna i klassen, men visst vissa är lite mer man typ wow, men som jag har sagt så ska jag aldrig bli tillsammans med en kille som går i samma klass, helst inte det och helst absolute inte heller på samma skola heller, för vet hur killar är så heh, men visst har man smyggkollat på vissa killar i min klass o klart på skolan med, men nä finns nog bara en jag skulle kunna tänka mig med, min secred love hehe, nä men inget mer skrivandet om det, kärleken finns väl där ute men ja har inte sagt jag är singel eller att jag är tillsammans med någon och det får bli så än så länge så får vi se, men som sagt inga kommentarer angående killar och den biten heh,det är skolan som jag ska fokusera mest på nu och sen om det pluppar upp något så ja då händer det bara liksom heh :P, nä nu får jag sluta skriva, känner bara att jag bara skriver massa skit eller inte skit, kanske skriver snart allt hemligt som kommer fram nu heh, eller förresten nä har inga hemligheter just nu så kan tyvärr inte komma ut med något precis just nu heh :p


Nä det får bli allt för idag ha det så bra och hoppas ni alla får en fortsatt trevlig fredag och helg, kramizz<3<3

 
  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 11 mars 2013 18:15


Hej!!   Det var inte igår man var här inne och skrev, det har hänt en hel del o det har hänt både bra o dåliga saker så ja heh :P   Just nu så fokuserar jag väldigt mycket på körkortet och är rätt nära på att klara av det hoppas jag iallafall...

Av Sara - 2 februari 2013 19:34


Hej alla   Det var verkligen ett tag sedan man var här inne o skrev, kan inte ens komma ihåg när jag var här inne sist, men kom på att jag glömt att skriva i min blogg o gud vad det har hänt grejor kan jag säga, lite synd man inte har haft tid o ...

Av Sara - 25 december 2012 18:04


Hej Hej!!   Ja då var detta årets julafton slut och nu är det bara nyår kvar och den dagen är snart här, för dagarna går som bara den tycker jag, kan inte fatta snart dags att jobba och sen ledig igen, men ska bli skönt ändå heh, fast att få gå u...

Av Sara - 24 december 2012 20:40


Hej Hej!!   Vill börja med att önska alla underbara läsare en riktigt GOD JUL, hoppas ni har haft en bra eller fortsatt bra julafton, julen är ju inte slut innu ju :)   Måste berätat en sak: Fick två små gulligt sms från två kille där den ena...

Av Sara - 23 december 2012 17:34

Hejsan!!   Igår fick jag inte tilfälle att skriva här på bloggen, hade lite fix och förberedelser inför imorgon när det är julafton och sen var vi på midda hemma hos min farmor o farfar.   Shit vad dagarna har gått, fattar inte var dem tar vä...

Ovido - Quiz & Flashcards