sara-ti-amo

Alla inlägg den 14 maj 2012

Av Sara - 14 maj 2012 18:25

Hej!!


Min dag började inte alls bra, utan den började med att jag för det första nästan missade bussen imorse, och sen när jag kom på bussen och hann med den så efter nästa stopp, andra holplatsen efter den jag hoppade på så stannade bara bussen och han fick inte igång bussen först, så ja fick sitta kanske i bussen i några minuter, men till slut fick han igång den för han höll på där ute med bussen en liten stund hehe..


Sen när jag skulle gå till min lektion så hade jag glömt mitt arbete hemma så jag bara, nä kan det bli värre eller hehe, ja tyvärr blev de det hehe, för efter jag ätit och skulle till nästa lektion som var idrott så när jag va färdig och allt så var där inte en ända människa där, eller jo en kille som går i min klass, så va tvungen att gå fram och fråga var alla var, så berättade han det, och jag visste inte var det va, så frågade han om han kunde vissa eller iallafall berätta var det låg det stället vi skulle vara på, så jag bara oki, stod som ett frågetecken hehe, men iallafall, tur man har känner vissa folk som går där så frågade en tjej och en kille jag brukar snacka med och sånt, ja så dem vissade mig, men där var en kille, han sa att han kunde köra mig till det stället, vadå gulligt, hade viljat sagt ja, men dem andra två blev det som följde med, men det gjorde inget, hade roligt, tror jag hade roligare än jag skulle haft med han killen som jag knappt inte känner, men det var ändå snällt och gulligt att där var folk som ville hjälpa mig och hitta i den staden hehe..


Jaja iallafall när dem hjälpte min en bit och vissade så när jag var påväg mot det stället så ser jag två killar ifrån min andra klass så bara han ena är lik någon så jag gick gemon buskarna hehe och kollade om det var han som går i min klass och det var det hehe, kändes lite som jag stod och smyggkollade på killarnak, men det gjorde jag absolut inte, fast man kan tror det, men lovar att det inte var så hehe, jaja så hehe nä jag skulle gå ut genom buskarna, för fastnade med jackan jag bara jack jävel hehe så kommer en kille i min klass och han bara glor på mig, jag bara oj, så han bara gick förbi och gludde skit mycket, men så frågade jag var läraren var, han bara vet inte hehe, jaja fick iallafall tag i henne till slut och snacka med henne.. Ja så sa hon att det stället jag trodde vi skulle vara skulle vi vara nästa gång, så tror jag hittar nästa gång, annars så får jag bara höra med folk igen, men tror att jag hittar det nu..


Ja förästen sen med när vi skulle äta så när jag skulle drika till maten så bara mitt glass glider så jag bara hur fankingen kan detta hända hehe, ja är sjukt trött idag så kanske därför det vet inte hehe, ja nä det får räcka med skrivandet, ha det så bra, kramizzz!! Kommer en ny video, fast med samma låt, ERIC SAADE- HOTTER THEN FIRE<3<3

Ovido - Quiz & Flashcards