sara-ti-amo

Alla inlägg den 18 maj 2012

Av Sara - 18 maj 2012 18:21

Hej Hej!!


Idag fick jag gå upp kvart över åtta för skulle hjälpa farsan med lite arbete, tur man har sina jobbebyxor så man inte skulle skita ner sig så mycket hehe, ja sen kom jag hem fixade mig sen åkte jag till stationen jag träffade upp en killekompis, vi gick lite runt i byn, och sen hem till mig.. VI gjorde inte så mycket, eller jo det hände lite grejor, men typ stoppade det när det var dags att stoppa typ hehe, men jaja, pallar inte snacka om det så skiter i det så...


Han var här typ två och halv timme, sen åkte han hem, och tror han har kommit hem nu, hoppas det iallafall, ja nä nu ska jag ner och kolla film med morsan och ha något gott och drika, hon jag och ska ha en liten mysig mor, dotters tid, vi hinner inte så ofta umgås så mycket, men ibland får vi dem stunderna så då tar vi dem hehe :P


Ja det var allt för idag, ha det så bra, kramizzz!!

Ovido - Quiz & Flashcards