sara-ti-amo

Alla inlägg den 10 maj 2012

Av Sara - 10 maj 2012 17:59

Tjenare!!


Ja idag har jag bara haft en lektion som jag hade igår, men det var bara för min matematik var inställd både igår och idag, ganska skönt ändå. Ja det lektionen jag hade var Svenska, råkade komma lite sent, men det var bara för när jag var påväg till klassrummet så stötte jag på en kompis jag brukar gå och frågade mig om jag ville följa med och äta och då var klockan fem i tolv och började tolv så jag bara ja visst hinner nog det, men åt inget för hade nästan precis ätit frukust, men satt som sällskap bara.


Jaja iallafall när jag kom till stället där vi hade svenska så träffade jag en kille utanför som går i min klass i EL, han brukar ta samma buss som jag, så tänkte jag varför står han här utanför, för vi hade kommit på samma buss när jag åkte ditt så tänkte nu är jag verkligen sen, ja det var jag ju, typ fem-sex minuter sen typ hehe jaja knackade på dörren och läraren kom o öppnade och vi gick in och satte oss..


Vi gjorde något roligt för en gångs skull, vet inte riktigt vad det va men man skulle vara två eller tre per och skulle göra lite olika grejor, och jag fick två killar hehe, jaaj rätt schysta killar e dem jag fick som tur hehe, jaja första temat min grupp hade var att vi skulle göra en jobbintervjuv som handlade om att få jobb på cirkus hehe, så skulle jag komma på något bra och han andra kille skulle komma på något dåligt heeh, ja rätt roligt, hehe ja sen fick vi en annat tema och det var överförälskade, och jag bara, nä du skojar varför just jag, hehe läraren bara amen sara det går bra, du är tjej och har två killar, det kommer gå skit bra hehe, ja så vi försökte komma på något, och till slu kom killarna på något, oh det var att den ena kille skulle stå där framme och skulle vänta på någon, och så kom jag och han andre killen, (vi skulle bete oss som vänner hehe), jaja ja så skulle han berätta för mig att han var supper kär i han andre hehe oh jag skulle typ stötta han hehe, men jag vet inte jag ficm värsta skrattanfall så jag hjälpte inte till så mycket, men han andra killen hjälpte mig för när jag fick mitt skrattanfall så gick han fram och skulle göra den sketchen han skulle göra så han skyddade mig hehe.. ja hheheh.. det var sjukt roligt hehe, låte lite tråkigt såhär när man läser det, men  man måste ha sett det och EL killarna dem är rikiga eller dem flesta är lite teater appor så ja heh..


hehe nä nu fick jag den bilden framför mig, det var ingen trevlig syn det dem gjorde heheh, jaja skit samma hehe iallafall, i morse så vaknade jag innan jag igentligen skulle upp, jaja så satte igång MTV och tyckte denna låten var bra eller videon är bra hehe, ja så tänte lägga upp den här nu nedan, så ja det får bli allt för idag, ha det så bra, kramizzz!!

Ovido - Quiz & Flashcards