sara-ti-amo

Alla inlägg den 26 maj 2012

Av Sara - 26 maj 2012 18:56

Hejsan!!


Ja idag vaknade jag med att jag knappt kunde känna mig ena sida va ansiktet, så bara whf typ heh, nä men blev lite nervös, först trodde jag att ansiket kanske hade typ somnat av lite, och sen när jag vaknade så kunde jag inte heller höra med högra örat, så bara nä vad är detta som hänt med mig typ, så åt frukust åkte iväg o gjorde lite ärrenden, sen körde farsan mig till akuten i tellehulla..


Ja sen så satt vi där en stund, sen kom vi in o sen satt man där lite, sen blev jag skickad till ett annat lasarett i samma stad, ja o hann knappt inte komma in så bara ja varsegod sara, så ja det tog inte lång tid, sen så undersökte han mig, och hittade lite fel, men det var inget farligt.. det var inget infalamation någonstans, men det var tur jag kom till läkaren idag sa han för hade jag väntat så hade jag kunnat få det så ja, men fick med penselin åt det och de va tur att jag med gick, va lite så att jaja, kan väl vänta, men morsan o farsan va på o sa, du ska ditt heeh ja så gjorde det..


Just nu så gör jag inte så mycket, ligger i sängen o försöker villa för måste för att bli bättre, men kan inte, e inte riktigt sådan person som ligger o sover bara sådär, kan vara sjukt trött men kan ändå inte sova typ, så e lite svårt, men ja försöker villa lite då o då så :P,


Ja nä det får bli allt för idag, ha det så bra, kramizz<3<3, lägger upp en låt från eurovision 2012 från malta.

Ovido - Quiz & Flashcards