sara-ti-amo

Direktlänk till inlägg 14 november 2012

Matte prov o målning <3<3

Av Sara - 14 november 2012 19:29

Hej Hej!!


Hoppas allt är bra med er alla!!, här är det rätt okej, är sjukt trött o vill bara gå och lägga mig, men kan inte, håller just nu på att baka igen, blev sjukt baksugen när jag kom hem, men kunde inte baka då, för morsan stod och lagade mat, så jag bara jaja då får jag göra det sen heh och ja jag hann det med, ska snart ta ut bullarna från ugnen :)


Det jag bakar är mitt hemliga eller heh nä mitt egna recept på sockerkaka och vanliga kanelbullar, sist blev dem bra enligt dem som jag bjöd dem på så ja får hoppas dem blir lika bra denna gången med heh, är lite så nervös hur dem kommer bli, men jaja gör mitt bästa så kan inte göra så mycket mer än att göra mitt bästa :P


Min första lektion var matematik och när jag kom på morgonen så blev det prov, usch gillar inte det heh, men hade alla rätt men hon satt inte betyg, och hon ska kolla sen när jag gjort hela boken ungifär vad jag kan få men hon sa jag kanske ligger på ett C eller mer, men ja får se heh, hoppas på C, men ja får se hur det blir heh :P


Sen blev det att ha lite teori inom målning allstå fick något papper vi skulle jobba med och svara på frågor, och ja det gick bra heh, sen lunch och sen blev det målning igen och jag jobbar med två killar från min klass och dem valde tre bilder, jag skulle med ha en, men hitta ingen jag ville ha eller kom heller inte på något, men ja får se, tror vi bara har imorgon o nästa onsdag sen byter vi till att prova på dem andra stationerna och det vill jag inte, trivs så sjukt bra på målning, vill inte att det ska ta slut heh, men jaja man måste ju prova på alla stationerna för att veta vilket som känns rätt och vill fortsätta med, men jag ska inte släppa målning, gillar det för mycket och det är sjukt roligt <3<3


Nä får väl hoppa in i duschen och fixa till imorgon, ha det så bra, kramizz<3<3 bjuder på denna bilden från när jag var med farsan o jobba, sjukt roligt vad det med och folk kom fram o snackade med en, <3<3

 







 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 11 mars 2013 18:15


Hej!!   Det var inte igår man var här inne och skrev, det har hänt en hel del o det har hänt både bra o dåliga saker så ja heh :P   Just nu så fokuserar jag väldigt mycket på körkortet och är rätt nära på att klara av det hoppas jag iallafall...

Av Sara - 2 februari 2013 19:34


Hej alla   Det var verkligen ett tag sedan man var här inne o skrev, kan inte ens komma ihåg när jag var här inne sist, men kom på att jag glömt att skriva i min blogg o gud vad det har hänt grejor kan jag säga, lite synd man inte har haft tid o ...

Av Sara - 25 december 2012 18:04


Hej Hej!!   Ja då var detta årets julafton slut och nu är det bara nyår kvar och den dagen är snart här, för dagarna går som bara den tycker jag, kan inte fatta snart dags att jobba och sen ledig igen, men ska bli skönt ändå heh, fast att få gå u...

Av Sara - 24 december 2012 20:40


Hej Hej!!   Vill börja med att önska alla underbara läsare en riktigt GOD JUL, hoppas ni har haft en bra eller fortsatt bra julafton, julen är ju inte slut innu ju :)   Måste berätat en sak: Fick två små gulligt sms från två kille där den ena...

Av Sara - 23 december 2012 17:34

Hejsan!!   Igår fick jag inte tilfälle att skriva här på bloggen, hade lite fix och förberedelser inför imorgon när det är julafton och sen var vi på midda hemma hos min farmor o farfar.   Shit vad dagarna har gått, fattar inte var dem tar vä...

Ovido - Quiz & Flashcards