sara-ti-amo

Alla inlägg den 21 maj 2012

Av Sara - 21 maj 2012 17:38

Hej!!


Har nästan precis kommit in från den halv fina vädret, skulle igentligen sola mer, men det började att blåsa lite, så började att fryssa och blev inte sol sugen mer hehe, men det ser riktigt skönt o fint väder när man kolla ut gemon fönstrett..


Ja idag har jag inte gjort så mycket, började med att ha engelska, och sen lunch och sen idrott.. Idag på idrotten var vi ute i det sjukt fina o varma vädret, vi spela någon konsig sport, kommer inte ihåg vad det heter, men det liknar lite som brännboll, fast där har man gärn som man slog med som var rund hehe.. kanske kommer på vad det heter sen hehe, jaja spelade det, fatta inte alls på hur man skulle göra, men det gick bra när jag spelade.. sjukt skönt va med vädret idag, för satt o solade på idrotten, fast vi höll på med det, men läraren sa inget så ja, hehe, rätt roligt va det iallafall, och hoppas jag får färg, det är den jag var mest ute efter hehe :P,


Ja sen har jag inte gjort så mycket mer än det hehe, ja det va allt för idag, ha det så bra, kramizzz<3<3, ps tar en bild från igår hehe<3<3

 

Ovido - Quiz & Flashcards