sara-ti-amo

Direktlänk till inlägg 30 april 2012

ska skaffa körkort<3<3

Av Sara - 30 april 2012 16:34

Hejsan!!


Idag vaknade jag vid typ kavrt i nio och när jag vaknat o gick ner så såg jag farsan att han stod i köket o gjorde något, så han bara godmorgon vill du har färska bullar, gud va gott, jag bara ja visst varför inte typ hehe, det var sjukt gott.. Jag sa till farsan igår att jag vill ha färska bullar imorgon (idag) för det är valborg hehe, och det fick jag, ibland så älskar jag mina föräldrar bara så mycket eller inte bara ibland rätt mycket för dem överaskar mycket för mig o min syrra.. Älskar min familj hehe..


Vid elva tiden så drog ja, farsan o morsan till Trellehulla (Trelleborg), för där skulle jag skriva in mig till att på körkort, ska börja köra bil nu hehe, gud va nervös jag är hehe, men det gick sjukt bra, men skulle göra lite olika tester tex ögontest och så var där sjukt mycket folk runt mig så jag bara, nä jag klara inte av det o blev lite fjanig först, men sen tänkte jag, nä sluta nu skit samma, för är en sådan person att jag är rädd att göra bort mig inför andra typ, så därför, men skärpte till mig till slut och det gick bra, eller jag hoppas det hehe..


Sen när vi skulle till bilen så såg jag eller kände igen en kille som går i en av klasserna, så kände han väl igen mig så han började kolla mycket o log hehe, så mina föräldrara bara ojoj, han kollade på dig, jag bara nä, han vet vem jag är vi går i samma klass heeh, ja heeh rätt roligt hehe,


Ja sen när jag kom hem så byte jag om till bekini o shorts och så spelade ja och syrran lite fotboll i trädgården, sjuk skönt va det i solen, sen efter det så satte jag mig och gjorde vid i vår rabbatt hehe, vet inte varför jag gjorde det men blev så, ja,det var rätt rolig heeh hehe,


Nä det får vara allt för idag, ha det så bra, kramizzz!!

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 11 mars 2013 18:15


Hej!!   Det var inte igår man var här inne och skrev, det har hänt en hel del o det har hänt både bra o dåliga saker så ja heh :P   Just nu så fokuserar jag väldigt mycket på körkortet och är rätt nära på att klara av det hoppas jag iallafall...

Av Sara - 2 februari 2013 19:34


Hej alla   Det var verkligen ett tag sedan man var här inne o skrev, kan inte ens komma ihåg när jag var här inne sist, men kom på att jag glömt att skriva i min blogg o gud vad det har hänt grejor kan jag säga, lite synd man inte har haft tid o ...

Av Sara - 25 december 2012 18:04


Hej Hej!!   Ja då var detta årets julafton slut och nu är det bara nyår kvar och den dagen är snart här, för dagarna går som bara den tycker jag, kan inte fatta snart dags att jobba och sen ledig igen, men ska bli skönt ändå heh, fast att få gå u...

Av Sara - 24 december 2012 20:40


Hej Hej!!   Vill börja med att önska alla underbara läsare en riktigt GOD JUL, hoppas ni har haft en bra eller fortsatt bra julafton, julen är ju inte slut innu ju :)   Måste berätat en sak: Fick två små gulligt sms från två kille där den ena...

Av Sara - 23 december 2012 17:34

Hejsan!!   Igår fick jag inte tilfälle att skriva här på bloggen, hade lite fix och förberedelser inför imorgon när det är julafton och sen var vi på midda hemma hos min farmor o farfar.   Shit vad dagarna har gått, fattar inte var dem tar vä...

Ovido - Quiz & Flashcards