sara-ti-amo

Alla inlägg den 19 april 2012

Av Sara - 19 april 2012 17:38

Tja Tja!!


Idag började jag klockan kvart i elva, hade matematik, var lite trött och seg, tänkte fört inte gå idag, men tänkte att jag måste för är inte sjuk eller något annat, bara trött, för har inte sovit så mycket inatt, så hehe.. Ja sen efter det var det lunch, fick sluta lite tidigare från matematiken för läraren skulle någonstans, så fick sluta kvart övar elva, så ganska skönt heh..


Sen när jag skulle gå och äta, för hon jag bukar gå och äta med hon hade sovmorgon idag så hon började senare idag så jag tänkta jaja måste ju ändå äta, så jag gick mot matsalen, men när jag kom runt hörnan så träffade jag en kille som går både på basti o södan så han fick syn på mig, vi började snacka o sådant, men det slutade att jag sket i att äta så ja, hehe, sen efter det blev det svenska i en tim sen slutade vi för dagen, vi gick igenom nästa del prov på nationella provet, hoppas att det går bra, men det gör det säkert, kan ju inte göra mer än vad man kan hehe..


Nä nu får jag börja fixa mig till träninge, ska iväg o tränna, syrran skulle ut o jogga lite får se om jag orkar göra det innan träninge, ja men måste fixa mig, se om jag hinner följa med henne en liten runda.. ha det så bra kramizzz!!!


 

Ovido - Quiz & Flashcards