sara-ti-amo

Alla inlägg den 6 april 2012

Av Sara - 6 april 2012 13:19

Hejsan!!


Ja då är det snart påsk och lovet börjar dra sig mot sitt slut, både tråkigt  att inte få vara hemma och sova tills man vaknar men ändå ganska skönt att få komma tillbacka till skolan och träffa folket man har trevligt med, har saknat lite det roliga med vissa, men har ju med haft mycket skratt och trevliga dagar med folk som jag inte fått träffa så ofta och kunnat umgås med lika mycket som folk i skolan..


Nä jag tänte bara att jag sulle bara skriva lite nu innan jag ska börja med att packa ihopa mina grejor, ska iväg ikväll och kommer hem imorgon eftermidda för att firam påsk med nära och kära, blir säkert jätte roligt och trevligt som alltid...

Ja jag ska iallafall iväg till en kompis och ska umgås och ha trevligt med henne o sen blir det att man kommer sova över där, för hon ville det, så tänkte jag, ja varför inte, kan ju bli roligt o trevligt, det blir det säker med..


Ja jag har inte så mycket mer att skriva än att vi har fixat lite med vår påsk tradition, har gjort lite sånt idag för jag ska iväg ikväll, vi skulle igentligen gjort det imorgon, men då är jag ju inte hemma så ´sa morsan att vi kunde göra lite idag bara för att jag skulle få den lite påsk känslan änså då det var trevligt o roligt..


Nä det får bli allt för idag, får väl börja plocka ihopa lite grejor nu så jag får med mig allt som jag behöver för idag o imorgon hehe. ha det bra, kramizz!!


här kommer en skit fin låt <3<3

 








Ovido - Quiz & Flashcards