sara-ti-amo

Alla inlägg den 1 april 2012

Av Sara - 1 april 2012 17:25

Hejsan!!


Idag när jag vaknade så hade jag en liten sängkompis i min säng, vår lilla söta kisse, hon hade tydligen sovit i min benände och när hon såg att jag sträkcte mig så typ sprang hon fram till mitt huvod och skulle borra ner sig brevid mitt huvod heeh, rätt gulligt ändå, men lite jobbigt för hon skulle bara typ schella hela tiden, så jag bara nä låt mig sova hehe, är ingen morgon människa, så är rätt arg/sur om någon väcker mig när jag vill sova hehe..


Jaja efter jag fått sova tills jag själv vaknade så blev det frukust som redan stod på bordet, sen fixade jag mig och sen drog jag,syrran och farsan till malmö, sen efter det så åkte vi in en stund och hälsade på Farmor & Farfar och snackade lite med dem..


Sen var vi hemma igen vid typ någonstans vid typ halv fyra tiden, och när vi kom hem så gjorde morsan hemagjord ost som man ska ha till kex o vin, så jag bara vaa shit va du är duktig och händig heeh..


Ja sen gjorde jag faktiskt maten idag igen, så känner mig duktig heeh..


Ja nä det finns inte så mycker mer att skriva än att shit va skönt att man har påsklov nu Yehhh :p, ha det så bra, kramizz!!


 



Ovido - Quiz & Flashcards