sara-ti-amo

Alla inlägg den 3 april 2012

Av Sara - 3 april 2012 17:38

Hejsan!!


Idag vaknade jag vid halv tio tiden, la och drog mig några minuter, sen blev det ner i duschen och duscha, efter det blev det frukust och syrran hade med kommit upp, så det blev att äta frukust.. Sen råkade vi fastnade lite framför tv, och höll nästan på att glömma tiden, för vid tolv tiden skulle jag träffa en kompis i byn..


Jaja så det blev att fixa sig och sen fick dra till byn, men innan jag drog till byn så åkte jag in snabbt och hälsade på hos min mormor en liten stund och snackade, men det blev tyvärr inte så jätte lång tid, men hon blev glad ändå att jag ville komma och hälsa på en liten stund. Sen blev det att skynda sig till byn och där stor min kompis och halv fröss och väntade på mig, aww stakare, lite synd, men men, ja..


Tack jennie för en skit trevlig och riktigt rolig dag idag, vi gjorde inte så mycket, men vi gjorde det vi brukar göra som är att snacka och prata om allt som hänt mellan tiden som vi inte träffats.. Vi träffas inte så ofta, kan ibland typ dröja en-två månader mellan det när vi träffas, så det är det skönt att få prata om vad man hittat på och gjort sedan sist vi sågs, så ja. Hon är en skit bra vän som lyssna på mig och allt annat, vi är nästan som syskon eller som typ samma person fast vi är två, vi har samma humor, vi har varit med om nästan samma saker under våra liv med både liv/familj/vänner och livet i skolan och sådana saker med, typ killar med hehe.. ja så det är skönt att kunna typ snacka med henne om allt som man vet att hon men kanske gått igenom, så det sä skit skönt..


Ja nä just nu håller jag på att hjälpa syrran och färga hennes hår, jag har helt plötsligt blivit frisörr nu med, hehe, men jag vet hur man ska göra och sådana saker så, har gjort det på morsan ett par gånger innan med, och syrran med så vet hur dem vill ha det.. Jag har ju gjort mina misstag, men dem blir mindre och mindre så det blir då bara bättre och bättre hehe..


Nä nu får jag sluta för ska fixa det sista i syrrans hår, men ha det så bra, kramizzz!!


 

Ovido - Quiz & Flashcards