sara-ti-amo

Alla inlägg den 8 april 2012

Av Sara - 8 april 2012 16:24

Tja Tja!!


Har nästan precis kommit hem från en lite prominad runda med morsan och farsan och sen en lite jogging runda med mig själv hehe, det var riktugt skönt att få komma ut och röra på sig lite, var ett tag sedan och det märks, jag tycker att jag behövde det hehehe, eller kanske inte behövdes men kände att jag ville ut i friksa lufte o gå och jogga lite nu efter allt påskmat och mat man och annat skit man lagt på sig nu när man varit ledig hehe..


Ja nä nu får jag skriva om något lite mer om min dag o vad jag har hittat på om jag kommer ihår hehe jo det gör jag heeh, nä men i fredag så stack jag farsan in till stan o handla det sista och när han gjorde det så gick jag in på H&M och handlade ett par jeans (gula), skit coola, men dem hade bara storlek 36 och dem var bara lite förstora inte jätte, men köpte dem ändå hehe, lite dumt men ville ha dem, och idag var jag med inne i stan igen o handlade ett till par jeans svarta med dragkedja vid foten och vid fikerna, dem var svara och såg ut som skinbyxkor, och storleken, vet inte om jag vågar skriva det med det var storlek 27, men ja jag tyckte dem var lite storna, men vid benen satt dem tajta så det var skit bra, så köpte dem me.. Så min morsa bara du och ditt handlandet, så vi kom överens om att jag skulle inte handla något som jag skulle ha på mig på tre månader så jag bara jaja lugnt det klarar jag av, men nu är jag inte så säker på det heheh, jag älskar kläder,skor och väskor så inget av dem sakerna får jag köpa på tre månader, klarar jag det så ska jag få ngt av dem så jag ska göra allt för att inte handla något, får se om jag klarar av det hehe, gör jag säkert..


Ja vad mer har jag hittat på idag, ja jag har nog inte gjort så mer det blev ju stan vid elva tiden och sen var vi hemma vid ett halv två sen vid halv tre så började vi gå och sen har jag varit ute i en o halv tim och sen ner i duschen så har nästan precis kommit upp där ifrån så tänkte att jag kan skriva lite nu när jag ändå är igång..


Förästen glömde igår att skriva om att jag fick lite påsk presenter av morsan,farsan o syrran o mormor o en kompis, men den presenten hann jag inte fota, men dem andra kommer jag lägga upp en bild på, både kläderna jag köpte och presenterna, dem kommer här nedan och mer text under bilderna med<3<3


Men ja det var allt för idag, ha det bra, kramizz!!


Gula byxor: 299:- på H&M

Svarta byxor: 599:- på Gina Trico

   

Paketerna, fick frukt istället för godis för äter inte det alls mer.. <3<3

Ovido - Quiz & Flashcards