sara-ti-amo

Alla inlägg den 7 april 2012

Av Sara - 7 april 2012 17:09

Hej Hej!!


Ja då var det påsk idag och gud va skönt, har lite längtat efter denna dagen faktiskt.. Tänkte bara skriva lite snabbt  nu, för vi har gäster så dem inte undrar var jag tar vägen, men rätt skönt att kunna dra sig lite tillback och sitta här på mitt rum ensam och lyssna på lite musik o ta det lugnt..

Idag vaknade jag inte hemma för jag hade sovit över hos en kompis från igår till idag, hade väldigt trevligt och roligt, tack Jessica för en trevlig och skit rolig dag och kväll, det var riktigt roligt.. Det måste vi bara göra fler gånger..

Vi vaknade till vid åtta först för att hon hade ställt klockan på åtta för vi skulle ut med hennes hund, sen efter vi gått i det tråkiga och kalla snövädret så gick vi och la oss igen och sov ända till halv tolv, så  det var skönt att vi fick sova ut lite till..

Ja sen vid halv ett så kom morsan och hämtade upp mig, sen snabbt fick vi åka hem och jag skulle fixa mig innan gästerna skulle komma, jag skulle göra så mycket innan och jag hann med så det var riktigt skönt.. Sen vid tre halv fyra tiden kom gästerna, och då hade jag precis  blivit färdig och klätt på mig som tur hehe..


Ja nä vet inte riktigt mer vad jag ska skriva, känner mig lite stressad för har varit borta lite lång tid nu så snart kallar väl morsan eller farsan och frågar om jag är kvar i huset hehe, så ja måste dra nu, ha det bra kramizzz!! kommer lite bilder från igår på oss, ps, är inte sminkad el vigjord i håret så ja hehe <33< ville bara säga det..




    

Ovido - Quiz & Flashcards