sara-ti-amo

Alla inlägg den 2 april 2012

Av Sara - 2 april 2012 17:14

Tja Tja!!


Ja då var den första påsklovsdagen snart slut för idag, gud vad dagen har gått fort fast jag inte gjort så mycket. Det ända jag gjort idag var att tvätta lite och gjode lite läxa som vi fick över påsklovet, vet inte varför man får läxa över påsklovet, då kunde man ju lika bra vara i skolan, fast softare att vara hemma och göra lite då och då när man pallar och vill, typ när man inte har något att göra..


Ja jag vet inte vad jag ska skriva idag,ibland har jag lite mer att skiva om och ibland inte så jätte mycket, men det är nog från dag till dag typ, och vad man hittar med på, är det något lite roligare så vill man ju gärna skriva och berätta lite mer om det roliga, medan det som inte så jätte roliga kanske, eller om man inte gjort så mycket så kanske man inte heller skriver så mycket om det precis, det kan ju med vara så..


såg precis ett roligt klipp med en tjej som sjunger om erick saade - Pojken från ingenstans, rätt rolig, lägger upp den här nu så kan ni lyssa och höra vad ni tycker..


ja det var allt för idag, ha det bra, kramizz!!





Ovido - Quiz & Flashcards