sara-ti-amo

Alla inlägg den 29 april 2012

Av Sara - 29 april 2012 21:06

Tja!!


Får skriva lite nu innan man lägger sig, är svintrött...


Ja igår så kom jag hem vid typ elva halv tolv, för hade varit hos min kusin som fyllde 9-år, stor flicka e hon nu hehe :P.. Igår så var där inte så mycket folk som var där, där var bara min familj, födelsedagsgrisens föräldrar o brossan såklart, o min familj o Farmor & Farfar med.. Vi blev bjudna på mat och det var kycklingsallad, min favvo, sjukt gott va det. Vi fick med en hemmagjord chokladkaka som min faster hade gjort. Den var med sjukt god, men var riktigt mätt från middagen..


Jag lekte med mina kusiner och helt plötsligt sa min ena kusin, jag vill bada, hehe jag bara oki, så min faster satte igång deras bubbelbad, den likar en pool fast den är mindre och fyrkantig och så ska den stå utomhus med.. Det var sjukt skönt, det var uppe i 39 grader varmt och det började just då att mörkna till så det var sjukt skönt att sitta där.. Efter en stund så så kom min faster ut och sa, nä tjejer nu får ni går upp, ni har badat i typ 40 minuter redan, jag bara oj shit hehe, ja men det var sjukt skönt och hade roligt med heeh..


Ja just nu så sitter jag hemma Jessica, min kompis. Vi träffadea hemma hos henne och drog sen till macdonalds och åt. Nu är vi hemma hos henne och tar det lugnt och chillar och lyssnar på musik.


Det var allt för idag ha det så bra! :D KRAMIIZZ! <3 har ingen bild så lägger upp ett bra youtubeklipp istället :)


Ovido - Quiz & Flashcards