sara-ti-amo

Alla inlägg den 10 april 2012

Av Sara - 10 april 2012 16:43

Hejsan!!


Hoppas allt är bra mer er alla, men mig är det rätt okej, mår lite halv illa och magont har tjejveckan denna veckan, fick den i morse, så jäkla jobbigt, men tycker ja var duktig för gick till skolan o gick på nästan alla lektioner, eller jo gick på alla lektioner, men den sista fick jag gå hem en halv tim tidigare, men missade bussen så fick ändå vänta en tim på bussen, men det gjorde inget..

Ja idag var det första dagen efter påsklovet, lite segt var det i böjar men sen gick det bättre, men var lite halv trött o seg, men tror inte det är pågrund av skoltrött, utan det andra som jag skrev innan.. Ja iallafall, började vid åtta tiden idag, hade först so i en tim, sen rast, satt o lyssnade på musik med en killekompis,som är riktig härlig o snäll, kan säga att han är rätt söt, eller lite söt, med fina ögon, men ja skit i det nu hehe, ja sen efter det så blev det so igen, sen lunch o sen rast o spelade lite pingis och ja o en kille som går där i min nya klass han heter någoting me Lu...., kan knappt utala hans namn men jaja, han satt o nöp mig o sen så satt han o pillade på mina skor o drog i mina byxor/pants heeh, vet inte varför han gjorde det, hehe, så han fick lite smällar här o där hehe, men vi brukar skoja med varandra, hen härlig o rolig kille som jag skrattar mkt med heeh.. det var förästen inte han jag skrev om innan hehe så vet ni det nu, utan det var en annan ja så nu har vi redit ut det med hehe :)....

Ja nä har inte gjort så mycket mer idag, bara haft so o engelska, och spelat lite pingis, hehe o snacka lite med han den söta killen o han den andra som drog o nöp mig hehe, ja så det får bli allt för idag, ha det så bra, kramizz!!

  



Ovido - Quiz & Flashcards