sara-ti-amo

Alla inlägg den 16 april 2012

Av Sara - 16 april 2012 17:49

   Tja Tja!!


Min dag började med att jag blev intervjuad av en kvinna i mellan 30-35 års ålder typ, vet inte hehe, vid halv nio började intervjuen, och var fett nervös och lite orlig att jag skulle kanske säga något konsigt så jag inte heller förstår vad jag menar typ hehe.. Jag sa till henne att jag kan prata fort ibland, men hon bara det gör inget för då får vi bara mer av intervjuen för den skulle vara ungifär en timme, så ja hehe, men det gick faktiskt väldigt bra, bättre än jag trodde faktiskt..


Ja sen efter det fick jag lite paus och rast, som tur för jag bara snacka o snackade, så behövde lite paus innan nästa lektion började, men när jag satte mig där dem flesta jag vet vem dem är så satte jag mig vid ett ställe där dem spelar pingis, men där blev det inte så mycket tystnad, men jag var lite dum att jag gick ditt där om jag ville ha lugn stund, men konstigt nog så ville ja inte ha en lugn stund, fast jag bara snackat o snackat i mer än en timme heh, jaja så är det ibland heh..


Idag hade Engelska och lunch och sedan idrott med min gamla klass, där vi skulle göra våran läxa som var styrke träning, och ja det gick bra det jag hade gjort, så blev stolt över mig själv hehe, nä men kände mig duktig i alla fall, för har aldrig typ gjor det sättet som läxan var, har aldrig gjort det o läraren blev nöjd så ja heehheeh..


Ja nä det var nog allt för den här gången igen. ha det bra, kramizzz<3<3


bjuder på denna knasig bilden på mig från påskafftonen, ``som jag blev modelfotat av syrran hehe´´

Ovido - Quiz & Flashcards