sara-ti-amo

Alla inlägg den 11 april 2012

Av Sara - 11 april 2012 18:45

Hej Hej!!


Ja idag var jag ledig idag bara för alla mina lektioner, eller alla, har ju bara två lektioner på onsdagar o dem två var inställda, snacka om tur heeh, jaja det var i alla fall skit skönt att vara ledig idag o fick sova tills jag vaknade.


Ja idag vaknade jag vid halv tio, fixa mig o sen vid halv elva tiden gick jag upp på rumet och gjorde lite läxa och ja sen har jag inte gjort så mycket, bara smsat med lite kompisar o typ kollat på tv.. Men känner mig i alla fall duktig som gjorde läxor när jag igentligen skulle ha haft en helt ledig dag utan att göra något, men hade ändå inget att göra så tänkte ja varför inte, kan ju göra lite nytta så ja..


Nä det får vara allt för idag så ja ha det bra, kramizzz!!


här kommer en låt, rätt härlig ändå,


Ovido - Quiz & Flashcards