sara-ti-amo

Alla inlägg den 5 april 2012

Av Sara - 5 april 2012 17:41

Tjenare!!


Idag har jag inte gjort så mycket, men tycker ändå att tiden gått rätt fort än vanligt, eller så kanske det bara är jag som tycker det heeh..


Ja idag vaknade jag vid nio tiden, gick upp och sen vid halv tio började jag baka, för var sugen på att baka, har inte gjort det på länge, så jag tänkte att jag ändå inte skulle göra något idag så varför inte.. Det jag bakade idag var kärleksmums, mitt eget recept, men jag hade mindre smet och mindre form så dem blev lite mer som typ muffins deg, för jag gör kärleksmums i muffinsformar, för den blir mycket godare och finare tycker jag heeh.. Jaja men dem blev iallafall skit goda och blev bra annars, så hade väl lite tur ändå..


Sen vid halv tolv så åkte jag o syrran ner till byn och skulle handla mat, vi gick till ett ställe jag inte varit/ätit på typ tre-fyra månader och det stället var Mcdonalds hehe, jag var skit sugen på det, konsigt nog, för jag e väldigt bestämmd med vad jag äter och vad jag stoppar i mig med och så äter jag inte vad som helst iheller, men jag tänkte, jaja har man inte ätit det på ett par månader så är det okej att unna sig lite iallafall och det var väldigt gott faktiskt, så ja heeh..


Ja jag har med packat in lite påsk presenter som jag ska ge till dem jag brukar ge till, men är ursell att packa in paketer, men men det är inte utsidan som är det viktigaste, utan det är innehållet eller vad säger nu hehe<3<3..

Ja sen har jag inte gjort så mycket mer idag..Jo försten, har ju med gjort egna påsk kort till dem som jag ska ge presenterna till, så ja, kan lägga upp en bild på det heeh, :P


Ja det var allt för idag, kramizz!!


Här är några paketer och mitt egna påsk kort jag själv gjort!!

  


  




Ovido - Quiz & Flashcards