sara-ti-amo

Alla inlägg den 9 april 2012

Av Sara - 9 april 2012 17:25

Hejsan!!


Ja då har jag nästan precis kommit hem från en 75-års kalas/fest, det var min farfar som fyllde år idag, så vi grattade han, fick mat och så var där rätt mycket eller lagom med folk och jag kände alla utom en som min pappas morsas systers nya man, han har jag aldrig träffat, men alla andra kände ja så det kändes bra..


Idag vaknade jag vid halv tio, gick upp åt frukust, sen ner i duschen sen blev klockan nära halv tolv och det var dags att fixa sig o göra sig snygg för ville klä upp mig och sminka mig för det var ju ändå till min farfar och han fyllde 75, så ville vara fin idag, såklart..


Ja jag har inte gjort så himla mycket idag, det blev att stiga upp och helt plötsligt var man iväg, så ja det blir inte så mycket att skriva om idag, men ville ändå logga in här o skriva några rader ändå..


ja nä det får bli allt för idag, ha det bra, kramizz!!


 




Ovido - Quiz & Flashcards