sara-ti-amo

Direktlänk till inlägg 27 april 2012

Studiebesök på BF!!

Av Sara - 27 april 2012 17:20

Hej Hej!!


Idag har jag inte haft någon lektion för har varit på studiebesök på BF, det var v'ldigt intressant och roligt, men var sjukt nervös idag.. När jag kom till skolan så visste jag att jag skulle gå in på A-byggnaden och upp på fjärde våninge, men fyfan va jobbiga dem trappirna var, så små trappsteg så  jag bara, om jag börjar här då kommer jag rasa i vikt hehe, men när jag kom upp där så var jag lite halv trött heh och sen såg jag två killar som satt på en bänk, så gick runt där och dem bara kollade, inte typ frågade om jag sökte någon eller något så jag satte mig ner på en bänk brevid dem, men sen blev klockan nästan åtta så tänkte jag att jag måste fråga dem var läraren jag skulle träffa var han hade sitt arbetsrum, lite nervös var jag, men jag bara, Ursäkta vet ni när Helge kommer(han läraren hette det) hehe, han ena killen bara, han han har sitt där borta, men han kommer nog snart, för han är alltid försenad, jag bara oki tack hehe, gud va pinit det var heeh..

Sen kom han läraren från dem killarna, antingen sa dem att där står en tjej där och väntar på dig eller så såg han mig att jag stod där, så han bara, är det sara?, ja det är det, sa jag, han bara helge heter jag, jag bara sara här hehe, vadå göra bort sig igen hehe jaja...

Sen gick klasse in i klassrummet och jag följde efter  klassen och frågade om jag med skulle med han bara ja, så satte mig vid ett bord, sen började han, ni kanske har märkt att här är ett ansikte ni inte känner igen, hon ska kanske börja här, alla huvoden vändes mot mig, jag bara hej heeh, tror jag blev röd i ansiktet, eller nä blev nog inte det, men kändes så lite, han bara vilken grundskola är du från då? jag bara jag går här, eller inte här utan på basti på EL-linjen, en kille bara hahah va bra koll du har Helge o sen börja alla skratta, hehe, jag vågade inte skratta heeh så jag typ fick hålla inne skrattet för det lät rätt roligt, men han läraren smålog med lite hehe så det var ju tur..


Sen började dem med sitt arbete som var att dem skulle skriva om två länder och dem hade blivit indelade, så sa han läraren att jag kunde sitta med lite olika folk så jag skulle hoppa lite runt och fråga dem lite frågor och sådant, så efter han och jag snackat färdigt så gick han och sa ja var ska vi sätta dig då, så säger en tjej hon kan vara med oss, vi tar hand om henne hehe, jag bara oki heeh, ja så satt där ett tag, sen när klockan va typ kavrt över nio typ så frågade jag han ena killen när det var typ rast och sådant, men han bara du kan ta rast när du vill för våran lektion är från halv nio till halv tolv så ska man hinna ha halv tim eller en tim rast, så när klockan var typ kvart över nio så sa jag, ja kommer strax, sen när jag kom tillbacka så sa jag något kommer inte riktigt ihåg, så sa han ena killen att:, du tjejen du kan ta rast nu, jag bara oki skit glad, kommer tillbacka sen dem bara, ja det är bra hehe..

Under tiden jag hade rast så smsade jag med en kille, kommer ni förästen ihåg att jag skrev om en kille jag tycket va sööt som satt i matsalen, han jag kände, jo han smsade med mig och frågade mig först om ja va vaken,

-: Jag bara ja, jag e med i skolan,

-: Han bara: på bast eller?

- Jag: Nä på södan,

-: Han: oki, kan du komma till mig,

-:  jag: oki var e du?,

-: Han bara: e hemma,

-: Jag: Jag vet ju inte ens var du bor?,

-: Han: kan vissa dig, och så sa han ett ställe och frågade om jag visste var det låg, jag bara ja,

sen så skrev jag att vi kan inte träffas hur länge som helst, för jag hade bara halv timmes rast o klockan var typ tjugo i, så han bara skit samma vi kan ta det en annan gång, jag bara oki, säkert att du inte vill träffas jag kan möta dej, han bara nä det gör inget, det är lugnt hehe 


Ja sen så när jag hade den rasten så hade jag smsat en kille som går i min andre klass inte El, utan den andre, så frågade jag om jag kunde hänga med han och äta, han bara ja det är klart och sen en smilis hehe, men när jag kom tillbacka till BF besöket igen så satt jag där en liten stund sen gick jag till en annan grupp, hon ena tjejen hon bara snacka på, så blev lite glad hehe, jaja ja sen så skulle dem gå o äta så frågade hon ena tjejen så tänkte jag i mitt huvod såhär: -:vad ska jag göra, hade ju lovat med han ena killen, men iförsej käkar nästan alltid med han, tänkte ja, så jag bara ja det gör jag, jag följer med er och äter, så smsade jag han kille att jag går och äter med ett par tjejern, så du behöver inte vänta på mej, han bara ok. ,med en punkt, sen så efter vi ätit och sådant så sa vi hejdå och jag tacka för dagen och tänkte att han killen jag skulle käka med kommer väl snart, men  tiden gick o  gick, men han kom inte så jag smsade med han o frågade var han var,

-:Han bara: jag e hemma,

-:Jag bara nä du skojar, ja oki,

-: Han, Nä jag skojar inte jag slutade halv tolv och gick hem efter jag käkat

-: Jag: Ja jag tror dig, ja oki.

Men det `` nä du skojar´´ är ett uttryck för mig som jaha oki, visste jag ju inte typ, men han trodde jag menade det på allvar så fick skriva ja jag tror dig tillbacka så han skulle fatta att jag menade bara på skoj sätt..


Nä nu känner jag att jag har skrivit som bara dem och det börjar kännas i mina fingrar av allt skrivandet, men ville ta med så mycket som möjligt av dagen och kunna sammanfatta det lite kortare typ hehe.. Ja nä det får bli allt för idag hehe, ha det så bra kramizzz

Kommer lägga upp en ny låt med Eric Saade från hans nya cd/album tror jag det är, skit bra låt är det, låter inte riktigt som Eric Saade, men det är det, kram!!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 11 mars 2013 18:15


Hej!!   Det var inte igår man var här inne och skrev, det har hänt en hel del o det har hänt både bra o dåliga saker så ja heh :P   Just nu så fokuserar jag väldigt mycket på körkortet och är rätt nära på att klara av det hoppas jag iallafall...

Av Sara - 2 februari 2013 19:34


Hej alla   Det var verkligen ett tag sedan man var här inne o skrev, kan inte ens komma ihåg när jag var här inne sist, men kom på att jag glömt att skriva i min blogg o gud vad det har hänt grejor kan jag säga, lite synd man inte har haft tid o ...

Av Sara - 25 december 2012 18:04


Hej Hej!!   Ja då var detta årets julafton slut och nu är det bara nyår kvar och den dagen är snart här, för dagarna går som bara den tycker jag, kan inte fatta snart dags att jobba och sen ledig igen, men ska bli skönt ändå heh, fast att få gå u...

Av Sara - 24 december 2012 20:40


Hej Hej!!   Vill börja med att önska alla underbara läsare en riktigt GOD JUL, hoppas ni har haft en bra eller fortsatt bra julafton, julen är ju inte slut innu ju :)   Måste berätat en sak: Fick två små gulligt sms från två kille där den ena...

Av Sara - 23 december 2012 17:34

Hejsan!!   Igår fick jag inte tilfälle att skriva här på bloggen, hade lite fix och förberedelser inför imorgon när det är julafton och sen var vi på midda hemma hos min farmor o farfar.   Shit vad dagarna har gått, fattar inte var dem tar vä...

Ovido - Quiz & Flashcards