sara-ti-amo

Direktlänk till inlägg 26 april 2012

sista nationellaprovet färdigt <33<3

Av Sara - 26 april 2012 17:02

Hej!!


Idag gjorde jag mitt sista nationella prov inom Svenska, gud va skönt att man äntligen är färdig med alla delarna, den sista var nog den svåraste av alla nationella prov jag har gjort innan, men det var med väldigt roligt med hehe, hade med roligt när man gjorde provet, det skulle igentligen vara helt tyst, men jag o tre andra killar satt i ett rum för alla fick inte plats på det stället vi skulle göra nationella provet, och i min klass eller i el klassen så har vi två killar som e tvillingar, dem är sjukt lika, men nog inte personlig, utan den ena snackar på som bara den o e lite halvstimig medan den andra är lugn och säger inte så mycket, rätt konsigt ändå, men jaja hade iallafall han ena tvillingen och han snacka o höll på, och jag var sjuk trött så jag garvade hela tiden när han öppande munnen och skulle snacka på hehe, så blev lite störd från provet, men skit samma, man måste få ha lite roligt någon gång heeh..


Under tiden jag gjorde nationella så sa vår svensklärare till mig att du kan gå hem när du e färdig med provet, jag bara jaha oki, så sa hon att jag skulle göra dem uppgifterna jag gjorde igår när jag kom hem, visste inte att man bara skulle läsa och sen idag skulle vi göra uppgifterna, så jag sa, men jag har ju gjort alla uppgifterna på dem 40 siderna, Vaa sa läraren, har du, ja så vissade jag upp min bok så hon bara, då får du absolute sluta nu heeh, jag bara yeeeehh, men kunde inte åka hem för hade lovat att gå och käka med en tjejkompis jag bruka äta med, så ja, men det gjorde inget..


Ja sen vid lunch så gick vi till matsalen, men var inte alls sugen på att äta så jag tog inget att äta, men satt som sällskap till hon tjejen, och när jag satt där så satt där en kille som jag kände så jag bara tog upp handen o sa hej, han e sjukt sööt när han leer hehe, men det kommer han aldrig att få veta heeh, det kommer vara min lilla hemlighet hehe,. ja så kände ja att han satt lite o kollade på mig lite då och då, men låtsades som ingenting, sen så helt plötsligt kom en annan kille jag känner och han vinkade o sa hej, allt bra, jadå, sen kom han fram mot mig för han skulle snacka med mig om en sak så han kille jag tycker e skit sööt, han log först sen när han såg att han gick mot mig slutade han lee och så kollade han konsigt, jag bara oki hehe, men kollade inte så mycket mer för ville höra vad jacob ville snacka med mig om heeh..


Ja sen efter det drog jag o hon tjejen till kaffetreian för hon skulle handla något och äta för hon gillade inte maten så mycket, så vi satt där och hon åt och jag kollade på igen hehe,.. Ja sen drog jag hem och blev hämtad idag igen hehe,..


Ja nä nu vet jag inte va jag ska skriva mer, tror jag fick med allt jag ville skriva om idag, ja det får bli allt för idag, ska med morsan o syrran ner till byn för dem är något, vet inte vad det är, men affärerna öppnar sex ikväll och stänger nio, alla affärer, så det ska bli roligt o kolla lite, heeh, nä det får bli allt för idag, ha det så bra, kramizz!! här kommer ett en skit bra låt, men videon är inte så rolig kanske att kolla på, men låten är grymt bra<3<3



 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 11 mars 2013 18:15


Hej!!   Det var inte igår man var här inne och skrev, det har hänt en hel del o det har hänt både bra o dåliga saker så ja heh :P   Just nu så fokuserar jag väldigt mycket på körkortet och är rätt nära på att klara av det hoppas jag iallafall...

Av Sara - 2 februari 2013 19:34


Hej alla   Det var verkligen ett tag sedan man var här inne o skrev, kan inte ens komma ihåg när jag var här inne sist, men kom på att jag glömt att skriva i min blogg o gud vad det har hänt grejor kan jag säga, lite synd man inte har haft tid o ...

Av Sara - 25 december 2012 18:04


Hej Hej!!   Ja då var detta årets julafton slut och nu är det bara nyår kvar och den dagen är snart här, för dagarna går som bara den tycker jag, kan inte fatta snart dags att jobba och sen ledig igen, men ska bli skönt ändå heh, fast att få gå u...

Av Sara - 24 december 2012 20:40


Hej Hej!!   Vill börja med att önska alla underbara läsare en riktigt GOD JUL, hoppas ni har haft en bra eller fortsatt bra julafton, julen är ju inte slut innu ju :)   Måste berätat en sak: Fick två små gulligt sms från två kille där den ena...

Av Sara - 23 december 2012 17:34

Hejsan!!   Igår fick jag inte tilfälle att skriva här på bloggen, hade lite fix och förberedelser inför imorgon när det är julafton och sen var vi på midda hemma hos min farmor o farfar.   Shit vad dagarna har gått, fattar inte var dem tar vä...

Ovido - Quiz & Flashcards