sara-ti-amo

Direktlänk till inlägg 24 april 2012

Nationellt prov i svenska del B

Av Sara - 24 april 2012 17:23

Hej hej!!


Ja då var det dags med skolan igen efter att ha fått vara ledig en dag extra, var värt det tycker jag, för kände och känner mig mer utvillad idag än andra Tisdagar..


Idag började jag halv nio med att ha nationella prov i Svenska, men glömde säga till min so-lärare på den andra skolan att jag inte kunde komma till hans lektioner för skulle ha nationellaprov, för glömde säga till han i fredag, var nog för trött eller börjar bli glömsk hehe, nä men hade väl mycket och tänkte på just då hehe..


tack tjejer/ killen för era pepringar inför provet, för kände att jag var peprad att göra det, jag sa till och med till läraren om jag eller vi kunde börja kvart innan, heeh helt knäppt, inte alls lik mig hehe, men kände mig skit taggad och ville bara få det gjort typ, men det kändes bra, eller okej kändes det, lite svårt att förklara, men kände inte precis att detta gick skit dåligt eller skit bra utan kände typ om att det går bra så går de det typ hehe, men ja jag får hoppas det går bra, kändes lite lättare än när gick på den förra gymnasieskolan där jag bor..


Träffade en kille som går i min el klass, vi brukar snacka lite, men det är inte mycket, han är lite konstig, men det är väl alla killar hehe, eller kanske inte alla,jaja skit samma hehe, han bara, hur gick det för dig, jag bara vet inte, för var ju inte färdig, skulle bara hämta en sak,så stack jag in först i ena klassrumet för att hämta nycklar, sen in i ett annat rum, sen tillbacka till det rummet jag hämtade nycklar sen var jag påväg till det rummet jag gjorde prov så hör jag han igen, var ska du någonstans nu igen hehe, jag bara tillbacka där jag gör provet, han bara bablade på, hörde inte så mycket det han sa, men han sa någonting, kommer inte ihåg, något han skämtade om så kom jag så nära han så typ dukade han, jag bara jag ska inte slå dig, slår aldrig sen skrattade jag, vet inte varför hehe, men tyckte det lät så roligt hehe..


Ja sen efter jag var färdig med provet så gick jag till den andra skolan igen för att ha engelska, men trodde klockan var tolv eller halv tolv i alla fall när jag kom, men sen när jag kollade på mobilen så var klockan bara några minuter över elva, så därför där inte var någon, helt tumt var det i alla gångar o i koridoren med hehe...


Ja sen gjorde jag inte så mycket mer än att snacka på engelskan med två tjejer som med går där hehe, hon den ena hon kan snacka på hon, tror där inte var en ända sekund som där var tyst hehe, rätt härlig tjej ändå hehe :)


Ja nä det får bli allt för den här gången, ha det så bra kramizzz!! bjuder på denna fula/knasiga bilden på mej heh


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 11 mars 2013 18:15


Hej!!   Det var inte igår man var här inne och skrev, det har hänt en hel del o det har hänt både bra o dåliga saker så ja heh :P   Just nu så fokuserar jag väldigt mycket på körkortet och är rätt nära på att klara av det hoppas jag iallafall...

Av Sara - 2 februari 2013 19:34


Hej alla   Det var verkligen ett tag sedan man var här inne o skrev, kan inte ens komma ihåg när jag var här inne sist, men kom på att jag glömt att skriva i min blogg o gud vad det har hänt grejor kan jag säga, lite synd man inte har haft tid o ...

Av Sara - 25 december 2012 18:04


Hej Hej!!   Ja då var detta årets julafton slut och nu är det bara nyår kvar och den dagen är snart här, för dagarna går som bara den tycker jag, kan inte fatta snart dags att jobba och sen ledig igen, men ska bli skönt ändå heh, fast att få gå u...

Av Sara - 24 december 2012 20:40


Hej Hej!!   Vill börja med att önska alla underbara läsare en riktigt GOD JUL, hoppas ni har haft en bra eller fortsatt bra julafton, julen är ju inte slut innu ju :)   Måste berätat en sak: Fick två små gulligt sms från två kille där den ena...

Av Sara - 23 december 2012 17:34

Hejsan!!   Igår fick jag inte tilfälle att skriva här på bloggen, hade lite fix och förberedelser inför imorgon när det är julafton och sen var vi på midda hemma hos min farmor o farfar.   Shit vad dagarna har gått, fattar inte var dem tar vä...

Ovido - Quiz & Flashcards