sara-ti-amo

Alla inlägg den 11 juli 2012

Av Sara - 11 juli 2012 18:33

Hejsan!!


Ja då har halva veckan gått och snart är det fredag, och då är man ledig två dagar så man kan sova ut hoppas jag heh, men till helgen blir det att gå på Rocken med kompis, ska kanske förfesta innan hehe nä, men ja får se hehe, ska ta det lugnt som jag brukar göra :P


Ja idag är jag lite piggare och har inte lika ont i kroppen eller i händerna, eller klart har ont lite här o där, men inte lika ont som dem andra två dagarna iallfall. Idag hade vi inte så jätte mycket jobb, tog ihopa o kassta det han killen som vi skulle hjälpa, men tycker mer att han såg mer ut som en man hehe, men jaja, men vi har hjälpt han iallafall, o sen så fick vi sluta lite över tre idag så det va ganska schyst..


Vissa stunder så har vi inte mycket att göra för vi blir färdig lite för fort ibland, så medan vi väntade på vår handledare att han skulle komma så hade vi en lite  paus, så gick jag lite runt där på det området o kollade lite, för är lite nyfiken av mig så krockade o jag o en målar kille nästan med varandra.  Han jobbar där jag med jobbar hehe,Men det är inte första gång vi möst eller krocka utan några gånger rätt konsigt samma dag heh, men han kollar alltid på mig så jag kolla tillbaka heh, men vi säger inget till varandra bara leer o kollar på varandra, heh, men nästa gång det hände så ska jag säga, `jaså nu möts vi igen´ heh, nä ska vara snäll o säga hej istället heh :P


Ja det blev lite mer skrivande idag, visste inte riktigt vad jag skulle ta upp, men ja tog upp lite iallafall, det var allt för idag, ha det så bra, kramizz<3<3



Ovido - Quiz & Flashcards