sara-ti-amo

Alla inlägg den 14 juli 2012

Av Sara - 14 juli 2012 13:43

Hejsan!!



Förlåt att jag inte skrev igår, men det var en stressig dag, hann knappt inte hem o duscha o fixa mig o äta fören jag skulle ner till Rocken, och sen åkte jag hem en liten stund för att det var sjukt kallt så för att värma sig lite, men datan hängde sig så kunde inte komma in här och skriva, men men, gör det nu iallafall..


Idag ska jag med en kompis på Rocken och ska ha det trevlig o roligt tillsammans, får de om vi är där hela tiden eller vi åker hem till henne eller mig, får se hur vi känner :)


Igår så kollade jag o farsan på E-Type, Enjoy (en grupp från skurup), rätt bra var dem, och sist såg vi Joddla Med Siv, men blev lite besviken för har hört att den sista gruppen ska vara bra, men ja kanske inte är min smak av musik, alla har vi inte lika.


Nä Nu måste jag packa för ska iväg till kompisen snart o har nästan precis kommit hem o fått i mig lite mat i magen så jag kan klara mig till ikväll/natt heh får se sen när jag blir hungrig igen heh :P Ha det så bra, lägger upp bilder från igår på av banden Kramizzz<3<3

 

E-TYPE

 

ENYOJ

Ovido - Quiz & Flashcards