sara-ti-amo

Alla inlägg den 2 juli 2012

Av Sara - 2 juli 2012 17:42

Tja Tja!!


Idag vaknade jag rätt okej tid, gick upp och fixa mig o åt frukust ute på vår taras, och sen så gick jag in o byte om, sen så la jag och solade i en timme, sen in igen hoppade in i duschen sen byte om sen gick jag ner till byn o handlade lite, sen gick jag hem till mormor o hälsade på henne en stund, sen hem igen och ut i solen igen, sjukt skönt va det, men vädret har varit lite si och så idag tycker jag, men sjukt skönt iallafall när solen kommit fram och den har steckt på bra, eller vissa läggen gjorde den.


Ja sen har jag inte gjort så mycket mer, tiden o dagen har bara gått som bara den, kanske går ut o sätter mig i trädgården lite om solen vill komma fram lite till kanske heh, jaja, det får bli allt för idag, ha det så bra, kramizzz<3<3

   


Ovido - Quiz & Flashcards