sara-ti-amo

Alla inlägg den 1 juli 2012

Av Sara - 1 juli 2012 18:31

Hej Hej!!


Idag vaknade jag inte hemma, utan hemma hos en kompis hehe, vilken bra start på denna bloggen, hehe viste inte hur jag skulle börja den, men lät rätt bra ändå hehe..


 För några timmar sedan så kom jag hem, var förs hos en kompis, som jag sov hos som jag skrev innan, jaja vi vakande rätt tidigt, åt frukust o sen så kollade vi på skräckfilm, sjukt läskig va den, tur vi inte såg den i går kväll för då hade jag inte kunnat sova, eller jo kanske med tiden, men ja..


Sen vid tolv blev jag hämtad o var hemma o tog en dusch, byte om till lite mer sommarkläder för dem kläderna jag hade stoppat ner var för tjocka kläder, och det var sjukt varmt ute så, ja sen så åkte vi ner till ett ställe som heter aggarp o åt heh, ja så vi satt där en stund, sen så åkte till byn o gick på marknaden lite, åkte den faking karusellen igen heh, men var nog för lätt för flög från höger till vänser hela tiden så har sjukt ont lite här och där hehe, får säker blåmärken nu hehe, inte bra, ja sen blev det hem och ta det lugnt.

Jag såg med lite söta killar med heh :P


Ja sen har jag inte gjort så mycket med, så det blir allt för idag, ha det så bra, tänkte lägga upp ett youtube klipp på ett killeband, vissa kanske känner igen bandet, vissa kanske inte, men lägger upp det så kan ni se vilka dem är, ha det så bra, kramizzz<3<3

Ovido - Quiz & Flashcards