sara-ti-amo

Alla inlägg den 23 juli 2012

Av Sara - 23 juli 2012 17:22

Tja Tja!!


Ja då är man inne på den sista jobbe veckan, snart kan man sova ut lite mer o villa upp sig tills man åker på semester med familjen, gör det på tisdag nästa vecka så man börjar länkar lite nu, ska bli sjukt kul, länktar som bara den hehe, men där är ju några dagar kvar innan man åker iväg, men men snart är vi där, dagarna går som bara den, kanske för fort tycker man ibland heh :P, så hör jag inte av mig så vet ni det varför jag inte kommer eller det kommer fram något jag har skiva, men får se, annars får jag göra det i mobilen om jag kan det, för ibland så hänger sig min mobil så heh, jaja får se hur jag gör, men ska iallafall försöka<3<3


Ja idag så har jag o hon tjejen jag jobbar med, vi har blivit hit o ditt skickade  för har inte varit på samma ställe, så man är lite seg o trött o hela kroppen, men det känns ändå bra på något sätt för då vet man att man har jobbat ordentligt o bra


Ja det får bli allt för idag, ha det så bra, kramizz<3<3

Ovido - Quiz & Flashcards