sara-ti-amo

Alla inlägg den 5 juli 2012

Av Sara - 5 juli 2012 17:24

Hejsan!!


Ja idag har jag inte gjort så mycket, inte mått så bra, tror jag håller på att åka på något virus eller något, för vaknade i morsen rätt lagom tid, men fast jag inte kunde sova mer, så ville jag bara sova o sova mer o mer, och det är inte alls likt mig så vet inte varför, jaja, gick iallafall upp o tog en kopp te och ja, det va allt jag fick i mig för idag, har inte alls varit hungrig eller sugen på något, vet inte varför. jaja, hoppas det snart går över.


Jag har inte gjort så mycket som jag skrev innan, men jag har försökt tränna lite, men jag märkte att jag inte mådde så bra, för va inte alls på topp eller sugen på att tränna, men jaja så sket i det o tog en dusch o sedan satte igång en film som jag såg, o vilade lite i sängen sen med.


Ja det får bli allt för idag, ha det så bra, kramizz<3<3  




Ovido - Quiz & Flashcards