sara-ti-amo

Alla inlägg den 19 juli 2012

Av Sara - 19 juli 2012 19:04

Hejsan!!


Hoppas det är bra med er, men mig är det bra, bara trött och ont i hela kroppen, men snart är denna veckan med slut så heh :P


Ja har inte så mycket att skriva idag, det är samma sak, så inte så roligt, men kan berätta att vi har bytt ställe nu, o man känner sig lite vilse för man kände igen sig på det andra stället nu, men ja kommer väl in i det här med :P


Idag förrästen så är det sara dagen och har blivit firad av familjen o mormor, o fått många gratulationer med idag, så ja heh, tänkte lägga upp en bild på det jag fick, eller allt kom inte med, först fota jag, och sen fick jag mer o så fotade jag det o sen fick jag mer, men palla inte fota om så får blir lite av det iallafall heh,


Nä det va allt för idag, ha det så bra, kramizzz<3<3

 

Ovido - Quiz & Flashcards